• شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۰۱:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400070905861
  • خبرنگار : 71012

از رییس جدید صداوسیما چه می‌خواهید؟

از رییس جدید صداوسیما چه می‌خواهید؟

ششمین رییس صداوسیما در سه دهه اخیر هم منصوب شد. نامش «پیمان جبلی» است و با مخاطبانش پیمان بسته است که این رسانه مصداق واقعی صدای کسانی باشد که فریادشان به جایی نمی‌رسد.

جبلی برای یک دوره پنج ساله آمده است و همانند برخی روسای اسبق این رسانه، از «چندصدایی» می گوید. زمانی سیدعزت الله ضرغامی داعیه‌دار این شعار بود و حالا جبلی، البته با کلامی کمی متفاوت‌تر، همان رویکردها را وعده می‌دهد؛ «صداوسیما باید منعکس کننده مطالبات، خواسته‌ها و دغدغه‌های توده مردم باشد و نباید منعکس کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص؛ آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است.» (بخشی از اولین اظهارات پیمان جبلی پس از انتصاب در گفت وگو با خبرگزاری ایران پرس).

ضرغامی به تازگی در اظهارنظری درباره رییس جدید صداوسیما، «شجاعت» را از ویژگی های او برشمرده است؛ صفتی که قطعا در مسیری که جبلی برای تحقق وعده هایش پیش رو دارد، «سپر بلا» خواهد بود.

اما فارغ از پیش داوری‌ها مبنی بر اینکه رییس جدید تا چه اندازه بر رویکرد اولیه خود پایبند خواهد ماند و البته تا چه حد به ابزار لازم برای دستیابی به وعده هایش مجهز است، اینکه در اولین اظهار نظر پس از انتصاب، بر نقطه ای دست می‌گذارد که این روزها به نوعی پاشنه آشیل رسانه ملی محسوب می‌شود، برای او و صداوسیما برگ برنده‌ای می‌تواند تلقی شود. در این سالها عده کثیری از مخاطبان و هنرمندان به واسطه ناامیدی از همین ندیده و نشنیده شدن‌ها، از رسانه ملی رویگردان شده و حالا بار دیگر چشم به تصمیم های پیمان جبلی و افرادی دوخته اند که به زودی در کنارش قرار خواهند گرفت. اما قطعا همین جمعیت چشم انتظار، در انتظار فرصتی است که وعده های رییس صداوسیما را هرچه زودتر اجرایی شده ببیند و آن وقت است که با اطمینان بیشتری صداوسیما را رسانه ملی خواهد نامید. 

مطالبات مردم و هنرمندان از صداوسیما در این سال ها بارها و بارها از طریق رسانه‌های داخلی، فضای مجازی و حتی خود رادیو و تلویزیون کشورمان به گوش مسوولان وقت رسیده است؛ درخواست هایی که در سال های اخیر به ندرت شنیده و جامه عمل پوشانده شد تا رییس جدید صداوسیما این فرصت را در اختیار داشته باشد که حتی با تحقق بخشی از فهرست کارهای نکرده، اعتمادها را به خود جلب و به تدریج فاصله میان رسانه و مردم را کمتر کند. 

ایسنا در این گزارش مروری دارد بر همین خواسته‌ها که یا در گفت وگو با هنرمندان و فعالان رسانه شکل گرفته و یا از طریق کامنت های مردمی در انتهای خبرهای این رسانه به ثبت رسیده است.

شما هم با اظهار نظرهایی که در انتهای این گزارش خواهید داشت، به تکمیل این فهرست می‌توانید کمک کنید. 

آنچه در ادامه می‌خوانید، نگاهی به مطالبات مردمی است که تاکنون در ارتباط با عملکرد صداوسیما با ایسنا مطرح شده است.

ـ رویکرد تحولی و پیشرو در حوزه خبر و سایر تولیدات صداوسیما و تبدیل شدن این سازمان به «قرارگاه آگاهی و امید»

ـ در حوزه نمایشی جسارت در پیش بردن صداوسیما یک گام به جلو. کاهش محدویت ها و به روز شدن، حرکت هایی هم سطح و هم سو با جامعه؛ به گونه ای که مردم احساس کنند تلویزیون آینه ای از برآیند خود جامعه است و فکر نکنند صداوسیما چندان منفک از موضوعات روز جامعه شده است.

ـ عنوان رسانه ملی، واقعا برای همه اقشار جامعه ما رسانه ملی باشد. 

ـ شنیده شدن صدای اصناف و اقشار مختلف جامعه در برنامه های صداوسیما

ـ بازگشت برنامه های محبوب و اثرگذار به آنتن رسانه ملی از جمله برنامه ورزشی «90»، سریال های طنز و ... و همکاری با هنرمندانی که پیشتر کارنامه موفقی در برنامه های صداوسیما از خود به جای گذاشته اند و در سال های اخیر این رسانه از همکاری با آنها محروم بوده است. رویکردی که در صورت تحقق آن می توان بازگشت دوباره سهم قابل توجهی از مخاطبان قدیم این رسانه را انتظار کشید.

ـ توجه بیشتر به فضای فرهنگ و هنر و تعامل با هنرمندان واقعی کشورمان و پرداختن به رویدادهای هنری؛ خصوصا در حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک و نمایش ساز در برنامه ها.

ـ سپردن مسوولیت های مدیریتی و برنامه سازی به نیروهای مومن و جهادی که رسانه را به خوبی می شناسند و از رویکردهای نوین برنامه سازی در دنیا مطلع هستند.

ـ تعامل بیشتر با رسانه های داخلی و خبرنگاران به عنوان نمایندگانی از مردم و پاسخگویی به مطالبات

ـ بازگشت نیروهای مجرب و باسابقه به عنوان سرمایه های رسانه ملی و توجه به وضعیت معیشت کارمندان صداوسیما

و ...

بار دیگر تاکید می شود، شما هم در قالب کامنت و نظر پای این خبر، با ارائه نظرها و پیشنهادهای خود خطاب به رییس صداوسیما، به تکمیل این فهرست می‌توانید کمک کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۱:۵۲

لطفا نود رو به مردم برگردونید اقای جبلی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۷:۰۸

می خواهیم کمتر ... بگوید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۷:۱۵

در صدا و سیما رو ... بگیره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۷:۲۴

بازگشت برنامه 90 و عادل فردوسی پور عزیز

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۷:۳۳

مورد اول اصلاح محتوای سریال ها و فیلم های ساخت داخل کشور، دوم، به بازیگران سلبریتی حد خودشان را بفهماند، سلبریتی که دولت با مکیدن خون مردم آن ها را به اینجا رسانده با حذف اخلاق و منش انسانی، نمک بر زخم مردم نپاشند. لازم است تو دهنی محکمی به این سلبریتی ها زده شود. تلاش شود، محتوایی تولید شود که محرک اقتصاد خانوار باشد،

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۷:۴۹

لطفا به اجرای موسیقی شاد و در کل برنامه های شاد در راستای ایجاد نشاط اجتماعی توجه ویژه بشود .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۱۱

سلام اگه هدفتون خدمت به مملکت هستش که مطمئنا همینطور هستش به خاطر خدا عادل فردوسی پور رو با برنامه پرمخاطب ۹۰ به تلویزیون برگردونید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۱۴

با سلام لطفابرنامه نود و عادل فردوسی پور رو به رسانه برگردانین ..مرسی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۱۷

جناب آقای دکتر جبلی باعرض سلام و تبریک به خاطر انتخاب حضرتعالی بعنوان ریاست محترم رسانه ملی اینجانب از طرف پرسنل شرکتی صدا وسیمای مرکز کرمانشاه از شما تقاصامندیم با توجه به‌ فرمایشات حضرتعالی در خصوص بحث عدالت محوری نسبت به‌ ساماندهی این پرسنل زحمتکش اقدامات لازم مبذول فرمایید دعای خیر نیروهای شرکتی این سازمان بزرگ بدرقه راهتان باد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۲۱

كنارگذاشتن نگاه حزبي - نگاه مساوي به زن و مرد - حذف مردسالاري و زن ستيزي-حذف سانسور دروغين - ترويج نگاه ايران براي همه ايرانيان نه خودي و غيرخودي- جمع كردن بساط تخريب و حذف افرادي كه در انقلاب براي مردم زحمت كشيدند و محبوب مردم هستند ( هاشمي - خاتمي -ظريف و هزاران نفر ديگر ) عدم سو استفاده از دين و اسلام جهت خوراندن افكار افراطي به مردو و .... هزاران مورد ديگر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۲۶

دیگه مختارنامه و جومونگ را پخش نکند همین!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۶:۵۲

مختارنامه خوبه جومونگ هیچ پخش نکنه به جاش تو سریال های خارجی ترکی پخش کنه و البته سریال های باکیفیت ایرانی بسازه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۲۹

برگرداندن عادل فردوسی پور به حیطه اجرا و گزارشگری

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۳۲

لطفا خبرنگاران و مجریان محروم و برنامه های پر طرفدار را دوباره به خانه ها بیاره به احترام سلیقه مردمی# فردوسی پور #

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۳۳

ازش میخوام عادل فردوسی پور برگردونه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۳۸

با سلام اولین خواسته من برگشتن برنامه نود به شبکه سه دوم ایجاد معاونت پاسداشت زبان فارسی و استفاده از کلمات کاملا فارسی(نه عربی) در هنگام اجرا و اخبار در کلیه شبکه ها سوم آقای عسگری (رئیس قبلی) کاری کرد که مردم مجبور بودند اخبار را در لندن (بی بی سی و ایران اینتر نشنال و منوتو و...) پیگیری کنند و ضربه خیلی بدی بود که به شبکه ملی زده شد لطفا این موضوع جدی گرفته شود و...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۸:۵۹

فقط بازگشت عادل، که عدالت به صدا و سیما برگرده.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۹:۰۱

فقط ازش می‌خواهیم که عادل و نود را برگردونه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۹:۰۱

باسلام و احترام ضمن عرض تبریک به جناب آقای جبلی، از همگان پوشیده نیست که رسانه درحوزه فرهنگ سازی و فرهنگ اجتماعی و خانواده نقش اصلی ایفا می کند. در سالهای اخیر خصوصا از زمان کرونا که بیشتر خانواده بدلیل دورکاری و ... در منزل هستند، برنامه های تلویزیونی بسیار ضعیف و کم تنوع بوده و به طبع خانواده به سمت فیلیمو و شبکه های دیگر و .... مراجعه کرده است که حتی خانواده هایی که برای ماهواره مقاومت می کردند، راضی شدند تا ماهواره نصب کنند. همانطور که می دانید، خیلی نظارت بر فیلم های فیلیمو و نماوا و آپارات و ... و حتی دوبله فیلم آنها نیست که شدیدا با فرهنگ ایرانی خانواده محور سازگاری ندارد و همینطور ماهواره که کانالهای مختلف با فیلم های ضدخانواده و ضدارزش دارد بر همگان آشکار است. شبکه آی فیلم و نمایش و ... که فقط برای فیلم و سریال ایجاد شده، تقریبا همش فیلم های قدیمی و آرشیوی بسیار تکراری داخلی را پخش می کنند. حتی فیلم های خارجی که پخش می شود تقریبا اصلا جذاب نیست. حق خانواده هاست که در زمانهای تعطیلی یا شب ها که کنار هم هستند، بتوانند در کنار هم فیلم جذاب ببینند. اگر فیلم با محتوای مناسب را از رسانه ملی نبینند، از روی ناچاری و اجبار بسمت شبکه های خارجی و ... می روند که قطعا به مرور زمان محتوای فرهنگی ان فیلم ها بر روی جامعه اثر می گذارد که تاکنون بسیار اثرگذار بوده است. نکته دیگر اینکه، خود صدا و سیما بر برنامه های خود خیلی نظارت ندارد یا افرادی که ممیزی می کنند، خود بدنبال تغییرات فرهنگی و .... هستند. چند سالی است که پوشش ها با مشکل مواجه شده. مثلا در همه فیلم ها و سریالها، دکمه پیراهن اکثر بازیگرهای نقش های اصلی باز است و این در جامعه هم رواج پیدا کرده. این ربطی به حجاب و دین و مذهب ندارد. بلکه یه فرهنگ پوششی جدید را رواج می دهد. چرا پیراهن با دکمه می دوزند، خوب بیایند یک پیراهن باز بدون دکمه بدوزد و همان را تبلیغ کنند. یا مثلا در فیلم ها اکثر بچه ها بسیار بی ادبی به بزرگترها می کنند خصوصا به والدین و ... . اینکه می خواهند مشکلات جامعه را نشان دهند، لازم نیست بی ادبی ها و توهین ها را عادی جلوه دهند. لااقل از فیلم های کره ای یاد بگیرند که سعی می کنند اینقدر مودبانه نشان دهند که جامعه هم تحت تاثیر واقع می شود. مباحث زیاد هست و در این فضا خیلی قابل ارائه نیست ....

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۶:۵۹

کاملا باهات مخالفم ماهواره بده قطعا درسته فیلیمو و نماوا و نمایش خانگی محتوای خارجی رو کامل سانسور میکنن و دیگه چیزی بدی نمیمونه شبکه های تلویزیونی باید خصوصی شوند و سریال های ایرانی هفته ای یک بار پخش شوند هنه جای دنیا هفتگی پخش میکنن هنرمندان و سلبریتی هایی که با صدا و سیما کار نمیکنند دوباره به تلویزیون برگردند و در کنار اینا فیلم و سریال های امریکایی و هندی و کره ای و ترکی که طرفدار دارند سانسور کنن و پخش کنن اینوجوری باید باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۹:۰۹

با سلام فقط سریال پایتخت رو ادامه بدید خواهشا🙏واینکه لطفا سریال های طنز بیشتر تهیه کنید...بابا بخدا مردم دلشون پوسید☺

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۹:۱۵

سختگیری کمتر نسبت به حجاب بازیگران زن و ارایش چهره که در نمایش خانگی و سینما امری طبیعی و مرسوم است.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۹:۳۰

با توجه به‌ شرایط حاکم بر صدا و سیما که برای مخاطب خاص برنامه سازی و پخش می کند ، و فاقد بیننده است ! صدا و سیما به مانند یک شرکتی ورشکسته می ماند که برای آن مدیر تصفیه تعیین می کنند و به امور موردی مراجعه کنندگان رسیدگی می کند ! لذا انتظار خاصی نیست به غیر از همان رسیدگی موردی !

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۰۹:۴۱

سلام و وقت بخير در سازمان صدا و صدا، نيروهايي خدمت مي كنند تحت عنوان «تبصره 4»! تعدادشان كم نيست و سابقه عده اي اي از آن ها تا 20 سال مي رسد اما كمترين برخورداري را از حقوق و مزايا و پاداش و عيدي و سنوات دارند و بهتر است بگوييم، اين ها را ندارند جز حقوق كه با تأخير پرداخت مي شود. به اميد آن كه با حضور آقاي جبلي، اين موضوع ختم به خير شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۰:۳۵

عادل روبه برنامه ۹۰ برگردونیت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۳:۲۴

پخش اهنگهای اساتید موسیقی ایران به صورت تصویری وربنای استاد شجریان در صدا وسیما

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۴

برنامه 90 با حضور عادل فردوسی پور به آنتن شبکه 3 برگرده بنده شخصا بعد از رفتن عادل با تلویزیون کلا قهر کردم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۳:۴۸

اقای جبلی از کلاه قرمزی چه خبر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۴:۲۵

نبود عادل و90 ظلم بزرگی به علاقمندان به فوتبال بود! از اون مهمتر اینکه شبکه های زیادی هستن که فقط تکرار پخش دارن و درواقع نبودنشون بهتر از بودنشونه... هنرمندای نابغه مثل رضا عطاران و مهران مدیری و محسن تنابنده رو با تلویزیون آشتی بدین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۴:۲۹

چقدر ما ساده ايم كه فكر ميكينيم ا اومدن يه نفر انتظار تغيير داشته باشيم در حالي كه سياست گذاري جاي ديگه ايي تعيين ميشه خيال همه راحت هيچ اتفاقي نميوفته - بدتر ميشه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۴:۴۴

یکی از معضلات اصلی امروز ما، ضعف فرهنگی است. نیاز مبرم به فرهنگ‌سازی داریم. فرهنگ ترافیک، فرهنگ آپارتمان‌نشینی، فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی، فرهنگ احترام به حقوق دیگران، فرهنگ رعایت حقوق حیوانات و حفظ محیط زیست، ترویج زندگی ساده و سلامت روان، پرهیز از تبلیغاتی که سراسر لوکس است و تجمل‌گرایی را رواج می‌دهد، ....

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۵:۱۷

سلام ۱.در مورد حضور مدیران و کارشناسانی و به طور اخص مدیرانی که با عجله در روزهای آخر مدیریت قبلی منصوب شدند و مسبب این وضع صدا و سیما هستند بازنگری کنید. ۲.با مخالفان حود مخصوصا نویسندگانی که به واسطه زد و بند احتمالی نوشته های ارزشی آنها ارشیو شده جلسه بگذارید و آن آثار را بررسی کنید ۳.به مردم نزدیک شوید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۸

با سلام درواقع نگاه جدید میتواند مخاطبان تلویزیون را باز گرداند واقعا در بعضی از مواقع قانع کردن نسل جوان برای دیدن فیلمها وبرنامه های تلویزیون بسیار سخت شده وقتی تلویزیون ور بعضی از کانالها هنوز فیلم سیاه وسفید وقالبا تکراری را نشان می دهد چگونه انتظار داریم جوانان ما به این فیلم ها وبرنامه ها نگاه کنن خواهشنا دید ونگاه روز داشته باشید تا ما پر ومادرها نیز با خیالی اسوده تر به اینده جوانانمان نگاه کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۶:۴۹

90 فقط 90

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۷:۰۶

درخواست های من اینا هستن بازگشت تمامی بازیگران و خوانندگان و هنرمندان و سلبریتی ها و کارگردانان به صدا و سیما نمایش کامل سازها و موسیقی ها بازگشت عادل فردوسی پور و برنامه نود و برنامه برنده باش ساخت و پخش سریال های ایرانی باکیفیت و جذاب خصوصی کردن شبکه های تلویزیونی پخش سریال های امریکایی و هندی و کره ای و ترکی و... بازگشت مجریان و گزارشگران مهاجرت کرده مثل مزدک میرزایی با مردم رو راست بودن همینا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۸:۰۲

بازگشت برنامه نود و اخراج کسانی که مخالف نظر مردم در آن سازمان فعالیت می کنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۸:۲۴

من که ظرف این چهل و اندی سال کل ساعاتی را که صدا و سیما را نگاه کرده ام روی هم بگذارم جمعاً ده روز هم نمی شود! ایشون هرکار می خواهد بکند!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۸:۲۵

از شبكه هاي پر بيننده دنيا كمك بگيريد انحصار فقط عقب ماندگى و از دست دادن اعتماد عمومى را به دنبال داره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۱۸:۴۱

سلام علیکم... مبلغ اسلام ولایی باشید نه اسلام آمریکایی ... مسئله ی رفع بی حجابی و بی عفتی را در سریالهای خانگی پی گیری کنید... با کارکنانتان قاطع باشید چراکه شما پیشانی نظام هستید ... این نباشد که در سریالها نقش معصومین و قدیسین را داشته و در جاهای دیگر معرف کشف حجاب و بی عفتی باشند ولله مسئولید و بدانید گام دوم انقلاب به خائنین مجال نمیدهد ...

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۲۱:۰۵

نود رو برگردون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۲۲:۳۶

دیگه سانسور که چه عرض کنم کل تصویر را عوض می کنند.خدا کنه سانسورها را کاهش دهند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۰ ۲۳:۱۷

سلام لطفابرنامه نودرادوباره روی آنتن تلویزیون بیارید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۰۰:۰۵

بازگشت و تجلیل از مجری مردمی عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ و برکناری فروغی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۲۲:۵۴

تکلیف نیروهای بلاتکلیف برنامه ای سازمان رو معلوم کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۲ ۱۰:۲۵

لطفاً برنامه نود را با اجرای عادل فردوسی پور برگردانید و همینطور سریال های طنز با بازیگران قدر تولید کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۲ ۱۱:۴۳

من از ایشان واقع گرائی صدا وسیما را می خواهم .به نظر من ایشان نگاه تطیبقی داشته باشند.برای مثال زندگی یک خانواده مرفه در ولنجک با یک خانواده درب وداغون جنوب شهری مقایسه ونقش مسوولان در این اختلاف طبقاتی تجریه وتحلیل گردد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۲ ۱۴:۱۶

صداوسیما ابتدا باید دوباره جذب مخاطب کند. بازگشت برنامه 90 عادل فردوسی پور، بازگشت سریال های طنز رضا عطاران و مهران مدیری و پرهیز از سریال های مملو از لودگی نظیر ساختمان پزشکان، پخش سریال های فاخر شرقی چینی و ژاپنی و کره ای، شبکه خبر جدیدی با هدف جوانان که در مقایسه رسانه های فارسی و غیر فارسی زبان رنگ و لعاب و اجراهای بهتری داشته باشد؛ چیزی که شبکه خبر کنونی فاقد آن است چرا که اصلا مخاطبش نسل جوان نیست. توجه بیشتر به بعضی برنامه های غیر سرگرم کننده نظیر پایش، میدان و مناظره و اصلاح بعضی موارد مثلا زمان پخش ها، مجری ها و ... . توسعه بسته های دیجیتال تلویزیونی سوم و چهارم در شهرستان ها، توجه ویژه به تلوبیون برای دریافت کیفیت HD برنامه ها بدون لوگو و تبلیغات، نگاه جدید به سانسور مخصوصا برای برنامه های خارجی که هر چیزی سانسور نشود.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۳ ۱۰:۱۰

از ایشان می خواهیم مدیرانی که ظلم می کنند را عوض کند.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۳ ۱۹:۵۷

آزادی موسیقی و نمایش آلات موسیقی و آزادی اندیشه و حجاب در صدا و سیما و پرداخت حق پخش فوتبال و بازگشت فردوسی پور

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۸ ۱۴:۵۷

آقای جبلی تغییر وتحول را باید از دفت کارت شروع کنی باند مخوفی که در حوزه ریاست چادر زده اند وبانتصاب مدیران ومدیران کل ومعاونین دکان باز کرده اند بطوری که علی عسگری اختیاری از خودش نداشت عزل ونصب ها از طریق باند انجام میگرفت بطوری که علی عسگری در آخرین سفرش به یک استان با مدیری در ان مرکز برخورد میکند که گماشته ونیروی تحمیلی بر صدا وسیما بوده است اقای جبلی اگه از پشت درب اتاقت تغییر را شروع نکنی سرنوشتی بجز سرافراز نخواهی داشت عامل سقوط ..سرافراز الان ... است چشمت را باز کن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۷:۲۱

با سلام . بنده با ۱۹ سال سابقه ، خبرنگار صدا و سیما هستم ، اما هنوز استخدام نشده ام و بلاتکلیفم . درخواست بنده از رئیس جدید صدا و سیما جلوگیری از پارتی بازی و ساماندهی وضعیت استخدام امثال ماست که پارتی نداریم .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ ۲۳:۵۷

سلام برگشت برنامه ۹۰ وآقای فردوسی پور

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۷:۳۵

بازگشت و دلجویی از نابغه گزارشگری فوتبال فارسی آقای فردوسی پور و اجرای مجدد نود.