• جمعه / ۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400070905867
  • خبرنگار : 71617

خطیبی: اسکوچیچ هم قابلیت دارد هم بازیکنان بزرگ

خطیبی: اسکوچیچ هم قابلیت دارد هم بازیکنان بزرگ

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم هنوز کار دارد تا شرایط بهتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی عصر جمعه پس از شکست تیمش برابر فجرسپاسی شیراز در دیداری دوستانه اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و این بازی‌ها برای ایجاد هماهنگی است. ما باید بازی‌های دوستانه انجام بدهیم تا ایرادات خودمان را پیدا کنیم. تیم فجرسپاسی هم دونده و خوب بود و هر دو مربی به هرچه می‌خواستند رسیدند.

او در ادامه درباره درگیری‌های بازی هم گفت: بازی تدارکاتی برای ایجاد هماهنگی است و نباید آن‌قدر تنش داشته باشد. بدن‌ها خسته است و بازیکن تحت فشار است.

خطیبی درباره این که آیا از تیمش رضایت دارد یا خیر؟ گفت: ما خیلی کار داریم و کاری نکردیم که بگویم راضی هستم. در چهار هفته پیش‌رو باید خوب کار کنیم.

او درباره قرعه‌کشی لیگ هم گفت: قرعه تیم‌ها خیلی مهم است اما برای ما فرقی ندارد.

خطیبی درباره هدفش از لیگ بیستم‌ویکم هم گفت: هدف ما این است که در بالای جدول باشیم اما تیمی که خودم می‌خواهم را هنوز نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گادوین منشا به آلومینیوم می‌پیوندند یا خیر؟ گفت: ما نام شش مهاجم را به باشگاه دادیم که از بین آن‌ها دو بازیکن جذب شوند.

خطیبی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: تیم ملی تا الان شرایط خوبی داشته است. هم آقای اسکوچیچ شانس آورده که بازیکنان بزرگ را در اختیار دارد و از طرفی قابلیت خودش را نشان داده است. او خودش نشان داده که کار بزرگی تا الان انجام داده است و تصورم این است که تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند.

او در پایان درباره حضور مهدی مهدوی‌کیا روی نیمکت تیم ملی هم گفت: منتظر هستم که مهدی هم نتایج خوبی بگیرد و ان‌شاءالله نتایج برای او خوب رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۹ ۲۰:۱۳

نه اینجور نیست خیلی تیمهای پرستاره بوده‌اند که نتیجه نگرفته‌اند.اسکوچیچ مربی خوبی است