• شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400071006029
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

محمدرضا ساکت:

آرام، منطقی و دور از هیاهو وارد نقل و انتقالات شدیم

آرام، منطقی و دور از هیاهو وارد نقل و انتقالات شدیم

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان سعی کرد، نقل و انتقالاتی آرام، منطقی و دور از هیاهوی کاذب عمل کنیم و تیم کاملا بر اساس نیازهای سرمربی و کادر فنی بسته شده است.

محمدرضا ساکت در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و رونمایی از پیراهن این تیم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای آماده سازی تیم بر اساس اندیشه های کادر فنی و در راس آن محرم نویدکیا و البته ارزیابی هایی که توسط کادر فنی انجام شده بود با حمایت های هیئت مدیره باشگاه و مجموعه شرکت فولادمبارکه بر اساس نیاز تعدادی از بازیکنان با احترام و تقدیر از تیم جدا شدند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داشتیم و چند نفر نیز به صورت متعارف جذب و به مجموعه باشگاه اضافه شدند.

وی اضافه کرد: تیم در حال انجام تمرینات برای رسیدن به هماهنگی کامل است که بتوانند در لیگ برتر، جام حذفی و بازی های آسیایی در خور و شأن نام ایران، اصفهان و سپاهان با قدرت ظاهر شویم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان افزود: از حضور و حمایت های رسانه ها و هواداران تشکر می کنم و به هواداران توصیه می کنم اخبار دقیق را از فضای مجازی باشگاه پیگیری کنند و تحت تاثیر فضای مجازی غیررسمی و مبهمی که مشخص نیست چه عقبه ای دارند، نباشند و همچنان به حمایت تیم بپردازند تا آنها بتوانند تمام ظرفیت خود را نشان دهند.

ساکت ادامه داد: لیگ، لیگ بزرگ و سنگینی است، اما کادر فنی سپاهان و بازیکنان انگیزه لازم را دارند، باشگاه نیز بر اساس سیاست گذاری شرکت فولادمبارکه به جهت مسئولیت های اجتماعی و توجه به شادی و نشاس جامعه و استعدادها و تقویت تیم های برنامه های بسیار خوبی دارد که آنها را دنبال می کند.

وی در خصوص نقل و انتقالات سپاهان در این فصل گفت: در نقل و انتقالات خیلی آرام، منطقی و دور از هیاهوی کاذب عمل کردیم و ضمن اینکه روش ها و الگوهای جدید را در نظام نقل وانتقالات فراهم کردیم که تنها مباحث مالی در آن دخیل نبود، سعی کردیم این مسئله براساس ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که در مجموعه مورد بررسی قرار گرفته، باشد. امیدوارم لیگ امسال با پایان یافتن کرونا در شرایط منطقی برگزار شود و بتوانیم با قدرت در بازی های آسیایی حاضر شویم و برای تیم های نماینده ایران که در این مسابقات حضور دارند نیز آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha