• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۰۱:۲۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400071106893
  • خبرنگار : 71442

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

جواد افشار که ساخت سریال «گاندو ۲» آخرین پروژه او محسوب می شود، از پیشنهاد ساخت چند سریال و همچنین انجام پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» تا یک سال آینده خبر داد.

این کارگردان در گفت و گویی با ایسنا درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: در حال حاضر پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» را در دست داریم و امیدواریم بتوانیم با قوت پیش برویم.

او با اشاره به اینکه مجموعه «حضرت معصومه(س)» در زمره سریال های الف ویژه سازمان صدا و سیما قرار می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر سه سریال الف ویژه «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» و «حضرت معصومه(س)» در حال تولید است. آقای علی عسکری هم برای ساخت پروژه «حضرت معصومه(س)» زحمات بسیاری کشیدند و قطعا آقای جبلی هم علاقه زیادی به ائمه دارند و امیدواریم کار خوب و فاخری به عنوان معرفی نامه حضرت معصومه (س) ارائه دهیم.

این کارگردان درباره ی مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه «حضرت معصومه(س)» به طول بیانجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت و ساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره داریم و از سویی تعداد زیادی بازیگر نیاز داریم و کم کم شروع به دعوت برای همکاری باید بکنیم تا سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.

افشار درباره ی شخصت محوری داستان نیز توضیح داد: شخصیت محوری قصه «حضرت معصومه(س)» است؛ منتهی بحث بر سر این است که حالا تمهیدات ما چگونه است که صورت و سیمای ایشان نشان داده نشود به همین منظور دنبال راه حل هایی هستیم که این موضوع را به شکل خوب و درخوری مدیریت کنیم.

کارگردان «گاندو» در پایان درباره ی پیشنهادهای جدید به وی در حوزه سریال سازی به ایسنا گفت: صحبت هایی هست و دو ـ سه کار از سوی دوستان پیشنهاد شده است که اگر لطمه ای به ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» نزند، خواهم پذیرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۱۰:۴۸

پس گاندو ۳ چی میشه؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۱۱:۳۶

سلام آقای کار گردان سریال گاندو آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم برای شما آمید وارم این سریال گاندو فصل چهارم و پنجم آن ساخته شود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۱۳:۵۰

سلام نمیشه گاندو ۳ را هم بسازید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۲۲:۲۷

اول از همه تشکر میکنم از کارگردان این سريال وبازیگرانی که در این سريال ایفای نقش کردند🌹 لطفا فصل۳گاندو رو بسازید آقای افشار ماهمه منتظریم😍 دل تو دلمون نیست از وقتی قسمت آخر فصل۲پخش شد همه رو نگران کردید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۱ ۲۲:۳۳

من خودم کسیم که به بازیگری خیلی علاقه دارم وشاید درآینده بازیگر شدم وعلاقه زیادی به سریال گاندو دارم وامیدوارم که فصل بعدی این سريال رو به زودی بسازید باسپاس🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۲ ۰۷:۱۲

من اهل قم هستم قول میدم ازاون چندتا بازیگری ک تو سریال گاندو استفاده کردی بهترنقش بازی کنم امتحانش مجانی هست بیا م ی تست بدم اگرقبول شدم بزار سرمجموعه حضرت معصومه س بازی کنم پولم نمیخوام چون مشکل مالی ندارم شکر خدا