• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400071107157
  • خبرنگار : 71541

سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی می‌شود

سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست از راه‌اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک‌ماه آینده خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه‌اندازی می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌شود و بی‌تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود. 

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت‌های پست اشاره کرد و افزود: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به‌زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به‌روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.

سبحانی‌فر افزود: با راه‌اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha