• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400071107314
  • خبرنگار : 50448

چرا برخی از دانش آموزان بوشهری کتاب درسی نگرفتند؟

چرا برخی از دانش آموزان بوشهری کتاب درسی نگرفتند؟

ایسنا/بوشهر معاون پژوهش، برنامه‌یزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:سفارش ندادن کتاب درسی در موعد زمانی تعیین شده و ویرایش نکردن اطلاعات محل سکونت و یا مدرسه محل تحصیل، از مهمترین علل تحویل نگرفتن کتاب برخی از محصلین بوده است.

غلامرضا دانش فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت سامانه ثبت سفارش کتب درسی از ابتدای شروع شده ودانش آموزان و مدیران می‌بایست با ورود به این سامانه، کتاب‌های درسی را سفارش می‌داده‌اند.

وی ادامه داد: سفارش ندادن کتاب درسی در موعد زمانی تعیین شده و همچنین ویرایش نکردن اطلاعات اولیه ثبت شده از سوی گروهی از دانش‌آموزان که محل سکونت و یا مدرسه محل تحصیل آن‌ها تغییر کرده است، از مهمترین علل تحویل نگرفتن کتاب برخی از محصلین بوده است.

معاون پژوهش، برنامه‌یزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: همچنین سامانه یکپارچه کشوری (سیدا) که از شهریور شروع به کار کرده است، سبب اختلال در عملکرد سامانه ثبت و سفارش کتب درسی شده است که این موضوع پیش از این نیز بارها اطلاع رسانی شده بود.

دانش فر تاکید کرد: دانش آموزان برای اینکه با این مشکل روبه‌رو نشوند تا قبل از شهریور باید کتب خود را سفارش می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: در انبار استان بوشهر کتب به اندازه کافی موجود است. متقاضیان با اصلاح اطلاعات می‌توانند به کتاب‌های درسی خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، برخی دانش آموزان متوسطه دوم در استان بوشهر اعلام کرده بودند که در هفته اول مهر به دلیل نداشتن کتاب درسی، فعالیت آموزشی نداشته‌اند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.