• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400071107585
  • خبرنگار : 71638

جانشین ستاره والیبال آمریکا: باشگاه اسکرا به دلیل طرفداران بزرگش معروف است

جانشین ستاره والیبال آمریکا: باشگاه اسکرا به دلیل طرفداران بزرگش معروف است

با جدا شدن تیلور ساندر ملی پوش والیبال آمریکا از تیم اسکرا بلخاتوف، دیک کوی هم بازی میلاد عبادی پور شد.

به گزارش ایسنا، باتوجه به اعلام سایت باشگاه تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان، تیلور ساندر ملی پوش والیبال آمریکا دریافت کننده فصل قبل اسکرا از این تیم جدا شد و دیک کوی هلندی جای او را پر کرد تا این بازیکن هم بازی میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شود. 

این والیبالیست ۳۴ ساله با ارتفاع ۲۰۲ سانتی متر به تازگی در لیگ ایتالیا بازی کرده است. این بازیکن باتجربه و هلندی با تابیعت کشور ایتالیا سابقه حضور در تیم های مطرح دنیا مانند زاکسا کوژله، مودنا، لوبه و... را در کارنامه خود دارد.

او پیش از این درباره حضورش در اسکرا گفت: بسیار خوشحالم که تمرینات خود را با باشگاه اسکرا آغاز کردم. این تیم همیشه یکی از بهترین تیم های اروپا بوده است و برای مبارزه برای قهرمانی ساخته شده است. این باشگاه همچنین به دلیل طرفداران بزرگش معروف است. من بازی های مقابل اسکرا را کاملاً به خاطر دارم چرا که جو  تماشاچیان همواره بسیار خوب بوده است.

به گزارش ایسنا، تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شد، با وجود تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشت تا روند قانونی فسخ قرار داد با این بازیکن آغاز شود.

گفتنی است میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران در این فصل از رقابت‌ها برای اسکرا توپ خواهد زد.

پیش از این برخی رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که باشگاه اسکرا بلخاتوف به دنبال جذب دریافت‌کننده ملی‌پوش ایتالیا یعنی دیک کوی است. بسیاری معتقد بودند که با توجه به اینکه تیلور ساندر، ستاره آمریکایی نیز در این پست حضور دارد، احتمال جدایی عبادی پور از اسکرا را بیشتر خواهد شد اما با جدایی ستاره آمریکا، دیک کوی با عبادی پور هم بازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha