• یکشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400071107768

استقرار بیش از ۳۰ غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

استقرار بیش از ۳۰ غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

ایسنا/البرز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از استقرار بیش از ۳۰ غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز خبر داد و گفت: مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج فعال شده و در این مکان پیشران‌هایی مستقر هستند که در این حوزه فعالیت‌های خاص دارند و دارای تجربه هستند.

حسین فلاح نژاد روز یکشنبه ۱۱ مهرماه در حاشیه افتتاح نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز، در جمع خبرنگاران گفت:  اولویت اختصاص غرفه با پیشران‌هایی بوده که از قبل در حوزه مشاغل خانگی فعال بوده‌اند و در زمینه‌های متنوع مختلفی چون فرش، مواد غذایی،  کشاورزی، صنایع دستی  غرفه ها مستقر هستند.

 به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:   مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج فعال شده و در این مکان پیشران‌هایی مستقر هستند که در این حوزه فعالیت‌های خاص دارند و دارای تجربه هستند.

 وی مشکلی که فعالان مشاغل خانگی از گذشته با آن مواجه بوده‌اند را نداشتن تخصص لازم  یا بازار فروش دانست و گفت: سعی شده این خلاءها جبران شود و به افرادی که تجربه و تخصص لازم ندارند، آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.  آموزش‌های مورد نیاز در زمینه بازاریابی نیز به فعالانی که در زمینه فروش مشکل دارند، ارائه می‌شود.

 این مسئول ادامه داد: از طرفی بازار و محل عرضه فیزیکی هم در اختیارشان قرار داده می‌شود و بسترهای فروش آنلاین از طریق فضاهای چون  دیجی کالا یا سایر فضاهای مجازی نیز در اختیار فعالان قرار داده می‌شود.

فلاح نژاد در مورد زمان برقراری مرکز نیز گفت: فعلا از نظر زمانی محدودیتی برای استقرار غرفه‌ها و نمایشگاه وجود ندارد و قرار است به صورت دائمی برقرار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha