• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400071208156
  • خبرنگار : 50228

پیشکسوت فوتبال خوزستان:

مشخص نبودن تکلیف سرمربی نفت‌مسجدسلیمان دردسرساز می‌شود

مشخص نبودن تکلیف سرمربی نفت‌مسجدسلیمان دردسرساز می‌شود

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که مسئولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان باید زودتر مشکلات موجود را رفع کنند، گفت: هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست و گویا کمالوند هم قصد جدایی دارد که این موضوع می‌تواند دردسرساز شود.

احمدرضا تاجمیری‌دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر برگزار شد و حریفان نفت‌مسجدسلیمان مشخص شدند اما هنوز این تیم گریبانگیر مشکلات مالی بوده و هنوز وضعیت آن به لحاظ مالکیتی، بودجه و جذب بازیکن جدید مشخص نیست. فرصت چندانی برای حضور مقتدرانه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال وجود ندارد و این می‌تواند بدترین حالت ناامیدی برای یک تیم پرطرفدار در یک شهر، از سوی هواداران و دوستداران این تیم باشد.

وی بیان کرد: چرا هنوز برای جذب بازیکنان و فراهم کردن امکانات اولیه برای تیم‌داری آن هم در سطح لیگ برتر از شانه‌های یکدیگر بالا می‌رویم؟ نفت‌ مسجدسلیمان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های خوزستان است و چرا باید این‌گونه مورد بی‌مهری مدیران وزارت نفت قرار گیرد؟ در کجای فوتبال سراغ دارید، تیمی در آستانه شروع لیگ برتر، این‌چنین با مسائل پیش پا افتاده، دست به گریبان باشد؟

این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد:‌ مسئولان نفت در فصل جدید باید به مراتب بهتر از فصل گذشته عمل کنند اما درد نفت مسجدسلیمان این است که ردیف بودجه مشخصی برای تیم‌داری ندارد، در حالی که مالکیت این تیم با وزارت نفت است و وزارت نفت نیز بی‌تفاوت نشان می‌دهد و انگار عملکرد مدیران باشگاه برای‌شان مهم نیست.

وی با بیان این‌که اکنون زمان درگیری و دامن زدن به حاشیه‌ها نیست، خاطر نشان کرد: یکی از دردهای اساسی نفت‌مسجدسلیمان این است که ناهماهنگی در مدیران باشگاه بیداد می‌کند. به نظر می‌رسد هیات‌مدیره با مدیران زیر مجموعه و مدیرعامل باشگاه هماهنگ نیستند و هر کسی به میل خودش صحبت‌هایی را عنوان می‌کند. ضمن این‌که باشگاه نفت در زمینه اطلاع‌رسانی ضعیف عمل می‌کند.

تاجمیری دشتکی گفت: پس از تصویب قانون ممنوعیت کمک وزارت نفت به باشگاه‌های نفتی، مدیران این باشگاه‌ها هر سال در ابتدای فصل به دنبال اخذ مجوز تیم‌داری هستند و امسال نیز نفت زمانی این مجوز را گرفت که بازیکنان اصلی خود را از دست داده بود و چاره‌ای جز تشکیل تیمی با بازیکنان جدید نداشت. بودجه محدود هم اجازه نمی‌داد، بازیکنان لیگ برتری آن‌چنانی را جذب کند، هرچند معتقدم که این تیم بعد از گذر از این بحران، می‌تواند با همین حداقل امکانات و جذب بازیکنان فعلی به نتایج بسیار خوبی برسد. نفت این پتانسیل را دارد که در جمع تیم‌های میانه جدول باشد اما مشکلاتی که در راس کادرفنی تیم وجود دارد و هنوز تکلیف سرمربی مشخص نیست و گویا کمالوند هم قصد جدایی دارد، می‌تواند دردسرساز شود. پس مسئولان باشگاه باید زودتر مشکلات موجود را رفع کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha