• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400071208176
  • خبرنگار : 50448

فرماندار شهرستان جم:

مطالبات نیروهای ترابری نار و کنگان پیگیری می‌شود

مطالبات نیروهای ترابری نار و کنگان پیگیری می‌شود

ایسنا/بوشهر فرماندار شهرستان جم از پیگیری خواسته‌های کارگران واحد ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خبر داد و گفت: خواسته‌های این نیروها در وزارت‌خانه بررسی می‌شود.

دو روزه گذشته کارگران واحد ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به دنبال اتصال مجدد خود به سامانه ساپنا که سامانه اطلاعات پیمانکاران نیروی انسانی در کل صنعت نفت است و لغو طرح خویش‌فرمایی که با اجرای آن قرارداد همه این کارگران را به حجمی تغییر می‌کند مقابل ساختمان اداری مناطق عملیاتی پارسیان، آغار و دلان تجمع برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، این کارگران معتقد هستند شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با خارج کردن اسامی کارگران از سامانه ساپنا (که سامانه اطلاعات پیمانکاران نیروی انسانی در کل صنعت نفت است) به دنبال اجرای طرح خویش فرمایی است  که براساس آن قرارداد همه این کارگران را به حجمی تغییر خواهد کرد.

از این رو خروج کارگران از سامانه ساپنا آنها را از مزایای شغلی مثل طرح طبقه‌بندی مشاغل و سایر مزایای قانونی و عرفی که همه پرسنل رسمی، قراردادی و سایر نیروهای پیمانکاری دریافت می‌کنند، محروم می‌کند.

فرماندار شهرستان جم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کارگران پیمانی واحد ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نسبت به اینکه طرح طبقه‌بندی مشاغل مشمول آنها نشده بود، اعتراض داشتند.

محمد حسینی تصریح کرد: نشستی در این خصوص گرفته شد و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان برگزار شد و قرار شد از طریق مبادی قانونی پیگیری‌های لازم در سطح وزارت‌خانه انجام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دیشب پس از برگزاری نشست کارگران قانع و به محل کار خود بازگشتند و در حال حاضر شرایط عادی است.

به گزارش ایسنا، منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق مهم عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که شامل دو میدان گازی نار وکنگان است و در حوزه استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha