• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400071208224
  • خبرنگار : 71594

بشیری: تیم اقتصادی دولت برای ثبات اقتصادی کشور اقدامات اساسی داشته باشند

بشیری: تیم اقتصادی دولت برای ثبات اقتصادی کشور اقدامات اساسی داشته باشند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت با همراهی مجلس اقدامات اساسی برای ثبات اقتصادی کشور و کاهش قیمت اجناس خصوصا کالاهای مصرفی و افزایش ارزش پول ملی داشته باشند تا مردم پس از اقدامات گسترده در مبارزه با ویروس کرونا شاهد به زانو درآوردن عفریت گرانی و تورم باشند.

به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های آرای انتخابات ۲۸ خردادماه تشکر می‌کنم و برای منتخبان مردم به ویژه رئیس جمهور در خدمتگذاری صادقانه و پاکدستانه به مردم غیرتمند کشورمان آرزوی موفقیت دارم و همچنین از زحمات تیم بهداشت و درمان دولت، بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و سایر دستگاه هایی که در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از آغاز دولت سیزدهم همکاری کردند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم در دادگاه صالحه به نحوه مبارزه با ویروس کرونا، افزایش قیمت بنزین در آبان ماه ۹۸ و کاهش ارزش پول ملی ورود و به پرونده کسانی که در این رابطه احیانا و تعمدا کوتاهی و قصور داشتند رسیدگی دقیق داشته باشند و نتایج آن را به اطلاع عموم برساند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معیشت و اقتصاد مردم نیاز به توجه جدی و حداکثری دارد، بیان کرد: لازم است تیم اقتصادی دولت با همراهی مجلس به ویژه کمیسیون های اقتصادی، اقدامات اساسی برای ثبات اقتصادی کشور و کاهش قیمت اجناس خصوصا کالاهای مصرفی و افزایش ارزش پول ملی داشته باشند تا مردم پس از اقدامات گسترده در مبارزه با ویروس کرونا شاهد به زانو درآوردن عفریت گرانی و تورم باشند.

بشیری با اشاره به مسائل اخیر شمال غرب کشورمان که استکبار جهانی با همراهی رژیم صهیونیستی ایجاد کرده، گفت: به همه بدخواهان ملت های منطقه تذکر جدی می دهم که از تاریخ عبرت بگیرند و از مرکب غرور و نخوت سیاستمداری پیاده شوند و وقت خود را صرف توجه به امور مردم خودشان، توسعه، پیشرفت و همگرایی منطقه کرده و با تکیه بر عصای پوسیده جانیان کودک کش و استکباری اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه انباشت قوانین طی صد سال قانون گذاری در کشور مشکلات فراوانی را برای مردم و مجریان قانونی ایجاد کرده است، بیان کرد: ضروری است تاکیدات مقام معظم رهبری برای حذف قوانین زائد، تنقیح قوانین و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تنقیح قوانین توسط قوای مجریه، قضائیه و مقننه جدی گرفته شود و از ظرفیت های نخبگان، اندیشمندان و صاحبان تجربه برای چابک سازی، تصویب و نتقیح قوانین استفاده شود و بیش از این تعلل صورت نگیرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تعاونی های مسکن در شهرستان پاکدشت نزدیک به ۲۰ سال است که تشکیل شده و تعداد زیادی از مردم به امید صاحب خانه شدن و با بضاعت حداقلی و اندک در آنها سرمایه گذاری کردند که تاکنون به بهره برداری نرسیده و لازم است وزرای تعاون و صنعت و معدن برای رفع مشکلات این پروژه ها اقدامات فوری انجام دهند.

بشیری افزود: پروژه های در دست ساخت کمربندی ملی پاکدشت، جمع آوری فاضلاب های شهرهای پاکدشت، شریف آباد و...، مخازن آب در دست ساخت حصار امیر، شهرک خاتون آباد، خط انتقال آب از سد ماملو به شریف آباد و تامین آب برای کشاورزان نیاز به اقدامات فوری دارد.

وی در پایان خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۹ به بعد در اسرع وقت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha