• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400071208532

وزیر کشور:

روند سرمایه‌گذاری در فارس تسریع شود/استاندار متعلق به همه گروه‌ها باشد

روند سرمایه‌گذاری در فارس تسریع شود/استاندار متعلق به همه گروه‌ها باشد

ایسنا/فارس وزیر کشور از استاندار جدید فارس خواست تمام ‌پروژه‌های سرمایه گذاری استان را لیست کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم از طریق سایت، آن را در معرض دید سرمایه گذاران قرار دهد تا روند صدور مجوز سرمایه گذاری در فارس به کمتر از نیم ساعت برسد.

دکتر احمد وحیدی عصر دوشنبه ۱۲ مهرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس، انسجام را شرط هر حرکت رو به جلو در راستای دستیابی به پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، معنوی و مادی در همه ابعاد و جهات آن دانست و گفت: باید فضای همدلی و همبستگی، همراهی و هم‌راستایی در استان شکل گیرد تا فارس سریع تر در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

او با بیان اینکه نامگذاری کلانشهر شیراز و متبرک شدن استان به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش استان و مسئولینش گذاشته، افزود: امروز مرکز وثقل استان باید مسائل فرهنگی و معنوی باشد و علم و ادب در آن موج بزند.

وزیر کشور تصریح کرد: استانی که مقلب به سومین حرم اهل بیت(ع) است، باید مظهر تفاهم، توافق و تعاملات مثبت در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی، نیازها و مطالبات مردم باشد.

وحیدی از استاندار جدید فارس خواست با بهره مندی از ارشادات روحانیون، علما و بزرگان زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند، چرا که با تحقق این پیوند مردم سالاری دینی که ترکیبی از مفهوم اجتماعی و سیاسی است، اتفاق می‌افتد.جایی که دقیقا تفاوت ما را با دموکراسی غربی نشان می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: در کنار توجه به دغدغه‌ها، نیازها و مشکلات مردم باید به دنبال پیشرفت و نمود رشد استان باشیم تا با ظهور و بروز مسائل فرهنگی، فارس بتواند الهام آفرینی و الهام‌بخشی کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در استانداری فارس باید به روی همه باز باشد، گفت: استاندار، استاندار همه افراد و دولت سیزدهم به دنبال تحقق علمی و عملی خدمتگزاری است، لذا در گوشه گوشه استان باید این مهم محقق شود و فارس از نظر رفاهی، اقتصادی، پیشرفت، همبستگی و عدم وجود آسیب‌های اجتماعی سرآمد باشد.

وحیدی خاطرنشان کرد: آنچه امروز بسیار مهم است، اینست که همه ببینند و بدانند که مسئولان از خودشان بوده و خواسته‌های به حق آنان را لبیک می‌گویند و این مهم نشانه دولت اسلامی است.

او تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی دولت اسلامی از بین بردن فاصله بین مردم، مسئولین و حاکمیت است، چرا که دولت اسلامی منتج به جامعه اسلامی، تبلور معنویت، همبستگی، تفاهم و تعاون شده و در آن خیرخواهی موج می‌زند. در این فضا که هدف انقلاب اسلامی نیز همین بوده است، پیشرفت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه باید اقتصاد فارس توسعه یافته و از حرکت‌های رو به جلو به ویژه در حوزه گردشگری و سلامت تمام استفاده شود، عنوان کرد: به هیچ عنوان زمانی را نباید برای جلب جذب سرمایه گذاری از دست ندهیم.

وحیدی همچنین از استاندار جدید فارس به عنوان شخصی با ایمان، متدین، با تقوا و پیگیر و تلاشگر یاد و اضافه کرد: دکتر ایمانیه از بیت علم و ادب و عامل و عالم است و امروز در این مسئولیت سنگین باید تلاش و بضاعت خود را برای تحقق سومین حرم اهل بیت(ع) و رشد و پیشرفت به کار بندد.

به گزارس ایسنا، در پایان این مراسم وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات دکتر عنایت‌الله رحیمی، استاندار سابق فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه را به عنوان استاندار جدید این استان منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha