• دوشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400071208550
  • خبرنگار : 71572

ربیعی: برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم/ توقعات باید به اندازه باشد

ربیعی: برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم/ توقعات باید به اندازه باشد

سرمربی مس رفسنجان گفت: در این باشگاه یک مسیری به درستی دارد طی می‌شود اما توقعات باید به اندازه باشد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس برتری تیمش در یک دیدار دوستانه مقابل صنعت نفت اظهار کرد: ما دیروز یک بازی با فجر و امروز با صنعت نفت داشتیم. با دو ترکیب متفاوت بازی کردیم و بعد از اردوی پر فشاری که برگزار کردیم، طبیعی بود که تیم کمی سنگین باشد اما به هر حال داریم روند را رو به جلو می‌بریم و برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم و کم کم داریم مراحلی از کار فنی را انجام می‌دهیم. کار فنی زمان بر است و در زمان خودش اتفاق می افتد.

او ادامه داد: بازی امروز خیلی محکم و جدی بود و شبیه به بازی دوستانه نبود. از صنعت نفت تشکر می‌کنم و به منصوریان و کادرش هم خداقوت می‌گویم. هدف گذاری ما برای حضور در لیگ برتر برای سال اول حفظ تیم در لیگ و برای سال دوم کسب رتبه تک رقمی و سال سوم حضور در جمع شش تیم بود. اتفاق افتادن این برنامه‌ها بسیار سنگین است. تا یک جایی می‌شود به آن رسید اما رسیدن به جمع شش تیم برتر زمان می‌برد.

سرمربی مس رفستجان اضافه کرد: هدف گذاری امسال ثبات باشگاه و حضور در جمع هشت تیم است اما هر چقدر هم بتوانیم رتبه‌مان را ارتقاء دهیم، از نظر کیفی رشد داشته‌ایم و پیشرفت خوبی را رقم زده‌ایم. تیمی که وارد لیگ برتر می‌شود، برای این‌که خود را در جمع تیم‌های با سابقه تثبیت کند، نیاز به زمان دارد. من کاری را با این تیم شروع کردم و سطح پیشرفتش را هر سال داریم می‌بینیم و مشهود است. اگر می‌خواهید به سطح بالاتر برسید باید در تمام ابعاد به این مرحله برسید.

او اضافه کرد: باید به اندازه این تیم توقع داشت چون هنوز در بحث سخت افزاری و ورزشگاهی مشکل داریم. ما نسبت به پارسال سعی کردیم میانگین سنی را پایین تر بیاوریم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم. در اینجا یک مسیری به درستی دارد طی می‌شود اما توقعات باید به اندازه باشد. در این دو سال من و مس رفسنجان آن چیزی که باید اثبات می‌کردیم را انجام دادیم.

او در واکنش به انتقادها از جذب دو بازیکن عمانی گفت: شنیده‌ام که گفتند بازیکن عمانی چه کمکی به فوتبال ما می کند. بازیکنانی را می بینیم که از کشورهای آسیایی در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند. سوال من این است چه کمکی به این کشورها می کند؟ باید در پشت هر کلامی منطق باشد. دو بازیکن ملی با سوابق ملی هستند. یکی سهمیه زیر ۲۳ سال و یکی هم کاپیتان تیم ملی عمان است. ما سه مبحث را داشتیم. شرایط و قوانین را داشتیم. دومین مسئله بحث کیفیت است و سومین بحث هم این بود که در بحث دروازه بان فضایی را دنبال می کردیم که با چنان مبالغی در ایران مواجه شدیم که دستمزد دروازه بان خارجی ما نصف مبلغ یک دروازه بان متوسط ایرانی است. 

ربیعی ادامه داد: من پروژه ساخت تیمم را دنبال می کنم. در اردوی تیم ملی امید پنج بازیکن داشتیم و در زمینه بازیکن سازی پیش می رویم. امیدوارم که برای تیم ها مثمرثمر باشند. من عملکرد این بازیکنان جلوی ژاپن و عربستان را دیدم و استعلام نهایی را هم از برانکو گرفتم. به نظرم با توجه به میزان هزینه ای که شده، می توانند برای ما کار کنند. 

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به اینکه ترجیح آنها این است در کدام ورزشگاه میزبانی کنند گفت: این حق مردم رفسنجان است که در شهر خودشان میزبان باشند. ما این موضوع را دنبال می کنیم. مدیریت باشگاه درباره این موضوع اظهارنظر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha