• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1400071308747
  • خبرنگار : 90069

کاهش نسبی قربانیان کرونا در آمریکای لاتین

کاهش نسبی قربانیان کرونا در آمریکای لاتین

آمار قربانیان کرونا در برخی از کشورهای آمریکای لاتین از جمله برزیل و مکزیک تا حدودی کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت برزیل در آخرین گزارش خود اعلام کرد: شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور با مرگ ۲۰۴ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۵۹۸ هزار نفر رسید.

همچنین بنابر اطلاعیه این وزارتخانه،‌ آمار مبتلایان نیز با شناسایی ۱۰ هزار و ۴۲۵ مورد جدید طی این مدت، به بیش از ۲۱ میلیون و ۴۷۸ هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت بهداشت مکزیک نیز از فوت ۳۰۳ نفر دیگر طی یک روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. مجموع قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۲۷۹ هزار نفر رسید. شمار مبتلایان به کرونا در مکزیک نیز با شناسایی ۲ هزار و ۲۸۲ مورد جدید طی این مدت به بیش از ۳ میلیون و ۶۸۴ هزار نفر افزایش یافت.

مکزیک با بیش از ۱۲۶ میلیون جمعیت، پانزدهمین کشور جهان به لحاظ فراوانی موارد ابتلا به کرونا به شمار می‌رود.

از سوی دیگر وزارت بهداشت کلمبیا هم اعلام کرد که با فوت ۲۴ تن دیگر بر اثر ابتلا به کرونا شمار کل جان باختگان به بیش از ۱۲۶ هزار و ۴۲۵ نفر رسیده است. شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در کلمبیا با شناسایی ۱۱۸۹ مورد جدید به بیش از چهار میلیون ۹۶۳ هزار نفر رسید.

کلمبیا با حدود ۵۰ میلیون جمعیت، یازدهمین کشور جهان به لحاظ فراوانی موارد ابتلا به کرونا به شمار می‌رود.

همچنین وزارت بهداشت آرژانتین در آخرین گزارش خود اعلام کرد ۳۸ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع قربانیان به ۱۱۵ هزار و ۲۸۳ نفر رسید. شمار مبتلایان به کووید-۱۹ با شناسایی ۹۸۱ مورد جدید در شبانه‌روز گذشته، به بیش از پنج میلیون و ۲۶۰ هزار نفر رسید.

بنابر این گزارش، آرژانتین با بیش از ۴۵ میلیون جمعیت نهمین کشور جهان به لحاظ فراوانی موارد ابتلا به کرونا به شمار می‌رود. همچنین بنابر مقایسه آماری، کاهش نسبی قربانیان کرونا در کشورهای آمریکای لاتین در هفته‌های اخیر مشاهده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha