• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400071308893
  • خبرنگار : 50291

فرماندار پیشوا در دیدار با وزیر ورزش:

سرانه ورزشی پیشوا ۶۷ سانتی‌متر است/ استادیوم ورزشی در مرحله نصب انشعاب آب کمبود اعتبار دارد

سرانه ورزشی پیشوا ۶۷ سانتی‌متر است/ استادیوم ورزشی در مرحله نصب انشعاب آب کمبود اعتبار دارد

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: علیرغم قول‌های مساعدی که از سوی مسئولان امر برای تکمیل و افتتاح پروژه های ورزشی داده شد، اکنون این مهم تحقق نیافته است.

به گزارش ایسنا، حسین عباسی ظهر امروز سه شنبه ۱۳ مهر ماه در مراسم بازدید وزیر ورزش از استادیوم ورزشی پیشوا بیان کرد: پنجمین شهر مذهبی مهم کشور و دومین شهر مهم مذهبی استان تهران است و وجود با برکت امامزاده جعفر فرزند بلافصل حضرت امام موسی کاظم(ع) و برادر تنی امام رضا(ع) کانون شکل‌گیری این شهر و شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: از برکات وجودی امامزاده جعفر(ع) همین بس که در دوران خفقان ستمشاهی، مردم پیشوا، ورامین و قرچک قیام کفن‌پوشان سال ۴۲ را رقم زدند و آثار معنوی این امامزاده گرانقدر از سطح آگاهی مردم در آن دوره کاملا هویداست. 

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: مردم شهرستان پیشوا علیرغم خدماتی که تا امروز دریافت کردند، با محرومیت‌هایی روبرو هستند.

وی ادامه داد: سرانه ورزشی پیشوا حدود ۶۷ سانتی‌متر است و این نشان‌هنده محرومیت‌های منطقه بخصوص در بعد ورزشی است.

این مقام مسئول بیان کرد: پروژه احداث استادیوم ورزشی پیشوا در سال ۹۷ کلنگ‌زنی شده و دوبار توسط وزیر سابق ورزش و جوانان از این پروژه بازدید به عمل آمد.

عباسی عنوان کرد: علیرغم قول‌های مساعدی که از سوی مسئولان امر برای تکمیل و افتتاح پروژه داده شد، تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

فرماندار پیشوا گفت: در حال حاضر مشکل اساسی پروژه مسئله انشعاب آب است که به دلیل فاصله ۳ کیلومتری از مجتمع‌های مسکونی، اعتبار دو الی سه میلیارد تومانی برای آن مورد نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: ساختار ضعیف ورزش پیشوا از حیث امکانات و نیروی انسانی و مشکلاتی که کارکنان اداره ورزش و جوانان با آن روبرو هستند نیازمند توجه و مساعدت ویژه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: حضور و بازدید امروز مقام‌ عالی وزارت ورزش و جوانان از این پروژه و دیگر طرح‌های نیمه‌کاره مایه برکت بوده و امید مردم را برای بهبود کیفی خدمات متناسب با شان آنها بیشتر می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha