• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400071309039
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

مهدی صانعی از فعالان با اخلاق و کوشای رسانه‌ای بود

 مهدی صانعی از فعالان با اخلاق و کوشای رسانه‌ای بود

ایسنا/خراسان رضوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مهدی صانعی، خبرنگار مشهدی را تسلیت گفت.

متن پیام فرشاد مهدی‌پور به شرح زیر است:

خبر درگذشت زنده‌یاد مهدی صانعی، خبرنگار جوان و عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی، موجب تالم بسیار شد. اینجانب درگذشت این فعال با اخلاق و کوشای رسانه‌ای را به خانواده گرامی‌اش و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه همکاران رسانه‌ای او در استان خراسان رضوی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان، دوستان و همکارانش، صبر و سلامتی مسالت دارم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز با انتشار پیامی درگذشت مهدی صانعی را تسلیت گفت.

در پیام یوسف امینی آمده است:

در ایام سوگ و عزای رحلت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت ختمی مرتبت(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع)، شنیدن خبر هجرت ابدی و درگذشت ناباورانه مهدی صانعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی غم و اندوهمان را دوچندان کرد.  این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده آن مرحوم و جامعه فعالان خبری و رسانه‌ای استان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم مسئلت می‌کنم.  

همچنین معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی در گذشت این خبرنگار مشهدی را تسلیت گفت.

در پیام افشین تحفه‌گر آمده است:

درگذشت زنده یاد مهدی صانعی، فعال رسانه‌ای و خبرنگار متدین، متخصص و متین تاسف و تأثری عمیق بر خانواده رسانه‌ای استان گذاشت.  فقدان این خبرنگار پرتلاش را به خانواده محترمشان و اهالی رسانه‌ای استان تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه باری تعالی غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

به گزارش ایسنا، مهدی صانعی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای اهل مشهد، روز گذشته، ۱۳ مهر ماه، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن ۳۹ سالگی درگذشت.

وی سابقه فعالیت در روزنامه‌های خراسان و شهرآرا، سردبیری پایگاه خبری صبح توس و مدیریت خبرگزاری‌ مهر در خراسان رضوی و آتی‌نیوز را در کارنامه داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha