• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400071409634
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دروازه بان جدید ذوب آهن:

حضور تارتار و اینانلو در آمدنم به ذوب‌آهن تاثیر داشت

حضور تارتار و اینانلو در آمدنم به ذوب‌آهن تاثیر داشت

ایسنا/اصفهان دروازه بان جدید ذوب‌آهن گفت: حضور مهدی تارتار و حسین اینانلو در آمدنش به ذوب‌آهن تاثیر زیادی داشته است.

پارسا جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امسال چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم، اما با نظر مهدی تارتار و مربیان دیگری که داشتم ذوب‌آهن را انتخاب کردم، زیرا ذوب‌آهن باشگاه بزرگ تر و ریشه‌داری است و از سوی دیگر کارکردن زیر نظر مهدی تارتار و حسین اینانلو افتخار بزرگی است و این مسئله در پیوستنم به ذوب‌آهن تاثیر زیادی داشت.

وی در خصوص ارتباط دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن که به صورت رقابت است یا رفاقت، گفت: قطعا رفاقت بیشتر است، شهاب گردان گلر بزرگی است و حبیب فرعباسی هم دروازه بان خوبی است و امیدوارم سال خوبی در کنار هم داشته باشیم.

دروازه بان جدید این فصل ذوب آهن با اشاره به فراز ونشیب‌های ذوب‌آهن در فصل گذشته خاطرنشان کرد: امسال شروع خوبی داشتیم و در بازی های دوستانه‌ای که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم و به این فصل تیم خوش‌بین هستم، از دروازه بان ها گرفته تا تمام خطوط از عقب تا خط حمله، همچنین بحث مدیریتی و کادر فنی نیز بسیار خوب است و امسال یک ذوب‌آهن متفاوت نسبت به سال گذشته می‌بینیم.

جعفری ادامه داد: تمرینات امسال نظم خاصی داشت و آنها را زود شروع کردیم و روند رو به پیشرفتی داشتیم و امسال سال خوبی برای ذوب‌آهن است و شخصا می گویم قطعا بالای جدول هستیم.

وی اضافه کرد: اردوی خوبی داشتیم و بازی های دوستانه ای را در اردوهای تهران، کردان و اصفهان داشتیم و مطمئن هستم که در این ارود هم بهتر از قبل خواهیم شد.

گلر سبزپوشان، بازی با سپاهان را بازی سنگینی ارزیابی کرد و افزود: سپاهان یکی از تیم های خوب و مدعی لیگ است، مهره های بسیار خوبی را در اختیار دارد، اما تیم ما هم عملکرد خوبی داشت.

جعفری حضور هواداران و تاثیر آنها بر عملکرد تیم ها را مثبت خواند و گفت: صد درصد حضور هواداران در ورزشگاه بسیار مهم است و تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه و عملکرد بازیکنان دارد و فرقی ندارد هوادار حریف باشد یا تیم خودمان، شور و هیجان هواداران ورزشگاه را زنده تر می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha