• پنجشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۰۱:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400071409758
  • خبرنگار : 71438

وضعیت مبهم نیمکت تیم ملی فوتسال/ شمسایی می‌آید؟

وضعیت مبهم نیمکت تیم ملی فوتسال/ شمسایی می‌آید؟

با پایان جام جهانی فوتسال وضعیت نیمکت مربیگری این تیم مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، پس از پایان جام جهانی فوتسال هنوز فدراسیون فوتبال موضع رسمی خود را در خصوص تیم ملی فوتسال اعلام نکرده است. با وجود اینکه در آستانه شروع این رقابت ها قرارداد کادرفنی تیم ملی تمدید شد اما شنیده می شود بند فسخ قرارداد یکطرفه از سوی فدراسیون فوتبال این امکان را قوت بخشیده که شاهد پایان همکاری ناظم الشریعه و دستیارانش با تیم ملی فوتسال باشیم.

در این میان اما سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال برنامه های خود برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال را آماده کرده است. این در حالی است که شنیده می شود فدراسیون فوتبال قصد ادامه کار با این مربی را ندارد و مذاکراتی با وحید شمسایی صورت گرفته تا او هدایت تیم ملی فوتسال را بر عهده بگیرد.

شمسایی پیش از این با حضور در کمیته فوتسال خود را به فدراسیون فوتبال نزدیک کرده بود و اعلام کرد که پس از جام جهانی در مورد ادامه مدیریت در فوتسال یا حضورش در عرصه مربیگری تصمیم گیری می کند و به نظر می رسد پیشنهاد حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتسال سرفصل تازه ای برای دوران مربیگری او و پایانی زودهنگام برای مدیریتش در عرصه فوتسال باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۵ ۰۷:۰۱

عدو شود سبب خیر، اصلا خوب شد ایران نتوست از قزاقستان شانسی عبور کنه، این شاید یه تلنگری بشه، یه فکر کاملا اساسی برای درمان درد فوتسال انجام بشه تا انشاله در جام جهانی بعدی یک تیم که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هست باهم داشته باشیم و با یه مربی کارکشته و آگاه به تملم مسائل فنی و.. و حمایت بهتر مسولین شاهد حضور یک تیم کامل و قدرتمند باشیم مگه ما از پرتغال چی کم داریم به خدا میدونیم قهرمان جام بشیم چون ظرفیتش رو داریم که داریم (وااسلام).

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۵ ۰۹:۰۲

با تغییر نفرات،تیم فوتسال کامیاب نمیشه.جسارت گمشده فوتسال ملی ایران است.جسارت در جوان کردن تیمهای لیگ فوتسال،جسارت در میدان دادن به جوانان در مسابقات بین المللی،جسارت در حمله کردن و سیرنشدن به چند گل برتری.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۷ ۲۱:۱۱

مگه این دوره مربیگری دیده؟!..کی، کجا..؟!..ای بابا اگه قراره ناظم الشریعه کنار بره باید یه بهتر و باتجربه تر از اون بیاد نه که برعکسش..لطفا یه مربی ایتالیایی یا اسپانیایی آرژانتینی تراز اول بیارین شمسایی بازیکن کم نظیری بود ولی قطع به یقین دلیل نمیشه مربی موفقی هم باشه اون بدون هیچ تجربه آنچنانی.. عهههه..از دست این فدراسیون کذایی...