• پنجشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400071509924
  • خبرنگار : 50448

پیام استاندار، امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان در خصوص سفر رئیس جمهور به بوشهر

پیام استاندار، امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان در خصوص سفر رئیس جمهور به بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار، امام جمعه و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان، در پیامی مشترک از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان در جمعه ۱۶ مهر خبر دادند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به بوشهر پیامی مشترک صادر کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مومن و حماسه ساز انقلابی و همیشه در صحنه استان بوشهر با سلام و تحیات روز جمعه شانزدهم مهرماه استان سرافراز و مهمان‌نواز بوشهر میزبان یار دیرین امام(ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی اعضای محترم هیات دولت و مقامات عالی رتبه کشوری خواهد بود بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان خواهد بود.

در خصوص ضرورت سفر قریب الوقوع رئیس جمهور محبوب ذکر نکات زیر را ضروری می‌دانیم.

۱- حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر احدی پوشیده نیست مقاومت جانانه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و حضور مقتدرانه در دریا و پاسداری از سرحدات آبی کشور حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف در چهار دهه اخیر هر کدام سند محکمی است که دال بر پیوستگی اهالی دیار نخل و دریا و آفتاب با نظام جمهوری اسلامی ایران.

در سایه این پیوستگی است که دشمنان قسم خورده مردم بزرگ ایران و نظام اسلامی به کرات مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده‌اند.

۲- در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت به اطلاع می‌رساند برنامه‌ریزی فشرده این سفر یک روزه و اهداف تعیین شده آن توسط صدا و سیما و اصحاب رسانه به اطلاع مردم شریف استان بوشهر خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha