• پنجشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400071509967
  • خبرنگار : 50448

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های عمرانی عسلویه و کنگان

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های عمرانی عسلویه و کنگان

ایسنا/بوشهر وزیر راه و شهرسازی در سفر به جنوب استان بوشهر ازروستای شیرینو در شهرستان کنگان بازدید کرد و نسبت به ساخت درمانگاه این روستا تاکید کرد.

رستم قاسمی به عنوان وزیر معین دولت صبح امروز وارد فرودگاه عسلویه شد و بلافاصله برای حضور در شهرستان‌های کنگان و دیّر عازم این دو شهرستان شد.

بازدید از روند اجرای موج شکن‌های بندر کنگان

وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت و توسعه موج شکن‌های بندر کنگان بازدید کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این بازدید گفت: عملیات اجرایی ساخت موج شکن‌های توسعه بندر کنگان با اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد ریال پارسال آغاز شد و تا ۳۰ ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح موج شکن جدید شرقی به طول هزار و ۳۲۵ متر، موج شکن جدید غربی به طول ۴۴۰ متر و برچیدن ۲۰۰ متراز طول موج شکن شرقی فعلی بندر اجرایی خواهد شد.

سیاوش ارجمندزاده تصریح کرد: کل پروژه ۴۵ درصد پیشرفت دارد. با اتمام این طرح بندر کنگان با تغییر و تحول اساسی از یک بندر سنتی به یک بندر مدرن با قابلیت پهلوگیری کشتی‌های فلزی تبدیل خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این طرح گفت: روند اجرای این طرح از یک سال گذشته تا کنون پیشرفت خوبی دارد و برای تکمیل طرح هیچ گونه محدودیت اعتباری وجود ندارد.

بازدید از بزرگراه بز باز به بندو در شهرستان عسلویه

وزیر راه و شهرسازی از بزرگراه بزباز به بندو در شهرستان عسلویه بازدید کرد. این بزرگراه در قالب ۳ قطعه بطول ۲۶.۶۰۰ کیلومتر از مصوبات سفر دولت یازدهم است.

بزرگراه بزباز بند و عسلویه را به پارسیان متصل می‌کند.

درمانگاه «شیرینو» ساخته شود

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به جنوب استان بوشهر ازروستای ۱۵ هزار نفری شیرینو واقع در شهرستان کنگان بازدید کرد و نسبت به ساخت درمانگاه «شیرینو» تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha