• شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400071711435
  • منبع : کمیته ملی المپیک

بررسی شانس مدال آوری کشتی، کاراته و تکواندو در بازی‌های داخل سالن آسیا با اولویت طلا

بررسی شانس مدال آوری کشتی، کاراته و تکواندو در بازی‌های داخل سالن آسیا با اولویت طلا

شرایط حضور تیم‌های ملی کشتی، تکواندو و کاراته در بازی‌های داخل سالن آسیا و شانس مدال آوری آن‌ها با اولویت طلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، نشست هماهنگی ستاد فنی ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش، اصغر رحیمی، هادی ساعی، فرید فتاحیان، علی رغبتی و  زبر دست در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در نشست هماهنگی امروز مسوولان و کادر فنی فدراسیون‌های کشتی، کاراته و تکواندو به طور مجزا به بررسی وضعیت تیم های ملی اعزامی به این  بازی‌ها پرداختند.

در این جلسات درباره بررسی شرایط حضور تیم های ملی رشته‌های اعزامی فوق و شانس مدال آوری آن‌ها با اولویت طلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در ابتدای نشست از سوی سعیدی توضیحاتی در خصوص چگونگی سهمیه‌بندی تیم‌های اعزامی بر اساس سهمیه و دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد بازی‌ها ارائه شد.

در ادامه مسوولان فدراسیون‌های مربوطه و کادر فنی توضیحاتی درباره وضعیت تیم‌های ملی و شانس مدال آوری‌شان ارائه کردند و مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده پس از بررسی کارشناسانه از سوی فدراسیون‌های فوق، گزارش کاملی درباره نحوه آماده سازی تیم‌های ملی و وضعیت نفرات اعزامی‌شان به این دوره از بازی‌ها به کمیته ملی المپیک ارائه کنند.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان، فریبرز عسگری و مهرو کمرانی از فدراسیون تکواندو و سید حسن طباطبایی رییس و محسن آشوری نایب رییس فدراسیون کاراته در جلسات مربوط به خود حضور داشتند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در ۳۱ رشته ورزشی و ۳۰۵ رویداد برگزار می‌شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال به صورت نمایشی است.

در این بازی‌ها ۳۰۵ مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش‌بینی می‌شود ۵ تا ۷ هزار ورزشکار در این بازی‌ها از ۴۵ کشور آسیایی حضور یابند. این بازی‌ها از ۲۱ تا ۲۹ اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۳

گویا تایلند اعلام کرده بازیها به 2023 بره.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۷ ۱۸:۰۱

اگر قراره برگزار بشه و طبق دوره قبل هر وزن دو نفر بتونه شرکت بدهند (دوره قبل بود ولی ایران فقط یک نفر داد و شانس مدال خودشو سوزوند) بهتره به جای بهانه جویی برای هزینه ها رشته های گروهی اعزام نشن و رشته های انفرادی مثل این سه تا و موی تای که 21 طلا داره دو تیم کامل اعزام بشه.