• یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400071812023
  • خبرنگار : 71620

نماینده اردل:

بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از نعمت اینترنت بی‌بهره‌اند

بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از نعمت اینترنت بی‌بهره‌اند

یک عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری از محرومیت بعضی روستاهای چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان باید تکلیف خود را از طریق اینترنت انجام دهند، وزیر ارتباطات باید هرچه سریع‌تر امکان دسترسی این عزیزان به اینترنت را فراهم کند.

به گزارش ایسنا، قدرت الله حمزه شلمزاری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن گرامی‌داشت هفته ناجا، گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند بهترین سیاست‌ها عدالت است. امام(ره) نیز به مجلس، دولت و دست اندرکاران توصیه کردند که قدر ملت را بدانند و در خدمت‌گزاری به آنها خصوصا مستضعفان، محرومان و ستم‌دیدگان فروگذار نکنند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس با بیان اینکه شهرهای بزرگ و پایتخت اولویتی بر دیگر مناطق ندارند، عنوان کرد: قطعا نیازها و مسائل نقاط محروم و مستضعف بیشتر از سایر نقاط کشور است و باید در اولویت قرار گیرد. تبعیض و بی‌عدالتی در کشور نسبت به استان‌ها و در استان‌ها نسبت به شهرستان‌ها خصوصا روستاها، باعث فقر، محرومیت، بیکاری و مهاجرت مردم مناطق محروم به مرکز استان‌ها، استان‌های همجوار و کشورهای منطقه شده است؛ مردم مناطق محروم از کمبودها زجر می‌کشند.

وی با اشاره به سفر قبلی‌اش به حوزه انتخابیه گفت: تنها ظرف یک هفته، ۷ تصادف در جاده شهرکرد - شلمزار- اردل رخ داده که باعث فوت ۸ نفر و مصدومیت ۱۸ نفر شده است. این جاده در بین مردم معروف به جاده مرگ است. دردناک‌تر از صحنه تصادفات، نبود آمبولانس برای انتقال جنازه‌های کنار جاده بود.

این عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به ضرورت جدی گرفتن پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و پاداش پایان خدمت معلمان، رتبه بندی و همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد.

حمزه در پایان با بیان اینکه بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از نعمت اینترنت بی‌بهره‌اند، تأکید کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان باید تکلیف خود را از طریق اینترنت انجام دهند، وزیر ارتباطات باید هرچه سریع‌تر امکان دسترسی این عزیزان به اینترنت را فراهم کند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha