• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400071812400
  • خبرنگار : 71468

صدای پای حاشیه در وزنه برداری/ وزیر به ماجرای سهراب مرادی ورود می کند؟

صدای پای حاشیه در وزنه برداری/ وزیر به ماجرای سهراب مرادی ورود می کند؟

تمرینات سهراب مرادی در خانه و دعوت نشدن او به اردوی تیم ملی نشان از ایجاد حواشی جدیدی در وزنه برداری دارد.

 به گزارش ایسنا، دومین مرحله اردوی تیم ملی برای  حضور در مسابقات قهرمانی جهان از سه شنبه هفته جاری در رامسر آغاز می شود. برخلاف اردوی اول سهراب مرادی و کیانوش رستمی به این مرحله از اردو  دعوت نشدند. سرمربی تیم ملی  از همان زمان که برنامه تیم ملی اعلام شد، عنوان کرد، کسانی که از روز اول به اردو نیایند جایی در ترکیب تیم ملی ندارند و سهراب مرادی و کیانوش رستمی  هم به اردو نیامدند و اینکه در دومین مرحله هم دعوت نشدند نشان از این دارد که قرار نیست به قهرمانی جهان اعزام شوند.
 سهراب مرادی ورزشکاری است که همیشه  در اردوها حاضر شده و  به یکی از قهرمانان بی حاشیه ورزش ایران معروف است. از این رو وقتی در اردو حاضر نشد، این تصور وجود داشت شاید مرادی در نظر ندارد در قهرمانی جهان شرکت کند اما وقتی مشخص شد مرادی در شهر خودش مشغول تمرین است و حتی هر روز از تمریناتش نیز فیلم منتشر می کند،  نشان می دهد این وزنه بردار بی خیال قهرمانی جهان نشده است و برای رسیدن به آمادگی لازم، تلاش می کند.

این مسئله که مرادی در شهر دیگر تمرین می کند و فدراسیون هم پیگیر او نشده است، نشانه خوبی نیست و به نظر می رسد این اتفاق زمینه ایجاد یک حاشیه در وزنه برداری را فراهم می کند و اگر فدراسیون بخواهد سهراب مرادی را کنار بگذارد و یا دوطرف، مقابل هم قرار بگیرند، قطعا اتفاق خوبی برای وزنه برداری نیست.

سهراب مرادی هنوز برای رد نشدن نامش برای المپیک توکیو ناراحت است و فدراسیون و در راس آن علی مرادی هم به نظر نمی رسد به دنبال حل این چالش باشد چون در غیر این صورت قدمی بر می داشت نه اینکه منفعل عمل کند. آنچه مشخص است کنار گذاشته شدن ورزشکاری چون سهراب مرادی و ایجاد حواشی بیشتر فقط به وزنه برداری آسیب می زند.

درست است وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام کرده اند که به مسائل فنی تیم ها ورود نمی کنند اما در این شرایط شاید بهتر باشد سجادی و صالحی امیری به این مسئله ورود کنند. زمانی که خود فدراسیون علاقه ای به حل مشکلاتش ندارد بنابراین این انتظار از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد به ماجرا ورود کنند. وزنه برداری در بیشتر اوقات درگیر حواشی و چالش های گوناگونی بوده است و شاید الان بهتر باشد  قبل از اینکه ماجرا بغرنج تر شود، مسئولان تدبیری پیدا کنند تا این رشته درگیر یک ماجرای جدید تر نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۹ ۰۴:۴۱

یعنی وزیر سهراب را خفه کند!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۲ ۱۱:۱۰

اگر داداش سهراب راکناربذارند مطمعنا وزنه‌برداری ایران فاتحش خوانده میشه اون رئیس فدراسیون ووزیر هم دستشون تو یک کاسه است

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۰۱:۱۱

جای تاسف داره ورزشکاری در این سطح از آمادگی مثل سهراب مرادی رو بدلیل کج سلیقگی از حضور در المپیک محروم کردند مانع از رسیدن مدال خوش رنگ طلا به ایران در المپیک شدند،جواب این کار رو چه کسی باید بده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۲ ۲۳:۰۴

سلام. افکار عمومی از این اتفاقات ناراحتند. سر مربی تیم میبایستی بسیار بسیار شکیباتر بوده و پدرانه عمل نماید. یا کنار برود تا شخص دیگری جایگزین گردد.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۳ ۲۳:۰۱

مگه سهراب مرادی برای این مملکت افتخار آفرینی نمیکنه ؟پس چرا به ورزش وزنه برداری مملکت دارن از روی کینه توزی با این قهرمان ملی خیانت میکنن قبلا هم گولش زدن مواد نیروزا به خوردش دادن محرومش کردن بعد هم که قهرمان شد قول آپارتمان بهش دادن و معلوم شد کلید خالی بهش دادن و آپاتمان در کار نبود و نمادین بوده ما آدم سالم تر و بی حاشیه تر از سهراب مرادی نداریم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۰۰:۱۵

همیشه در تمام فدراسیونها افرادی در تیم های ملی جا دارند که بله قربان گو باشند بعد چندین سال حواشی آقایان تازه متوجه شدن باید فکری کرد بخدا این قهرمانان به پیشنهاد های که از سراسر دنیا جواب مثبت می دادند بهترین شرایت ورزشی و زندگی را داشتند اما به عشق ایران و ملت ماننده اند پس کاری نکنید سناریوی کیمیا علیزاده ها در دیگر ورزشها هم تکرار شود بخدا اینها سرمایه های ملی هستند قدر وانسان باشید