• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400071912674
  • منبع : نمایندگی همدان

ملایری‌ها، قهرمان مسابقات کنده‌زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور

 ملایری‌ها، قهرمان مسابقات کنده‌زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در آستانه گرامی داشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش ملایری‌ها با کسب ۲۲۴ امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات کنده‌زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور ایستادند.

حمید رضا سپهری نیا بیان کرد: مسابقات کنده‌زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام و اداره ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پارک تاریخی سیفیه برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۹۰ ورزشکار از سراسر کشور در قالب تیم‌هایی از ملایر، اردبیل، تبریز، سنندج، کرمانشاه، قزوین، کرج، تهران، همدان، قم، لرستان، یزد، چهارمحال بختیاری، گچساران، شیراز، اراک، رزن، بروجرد، مشهد، ایلام، دزفول، ارومیه الیگودرز و درود در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو رشته ددلیفت و کنده‌زنی در رده‌های سنی  جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.

سپهری‌نیا ادامه داد: در نهایت تیم شهرستان ملایر با کسب ۲۲۴ امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد و تیم‌های یزد با ۱۴۸ امتیاز و کرمانشاه با ۱۰۲ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی این مسابقات را از آن خود کردند.

این مقام مسئول یادآورشد: حسین دائمی از تیم گچساران با زدن وزنه  ۳۶۰‌ کیلو گرم به عنوان اوورال این مسابقات انتخاب شد که با اهدای جایزه ۱۰ میلیون ریالی از سوی هیئت مربوطه از ایشان تجلیل به عمل آمد.

‍رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی ملایر در مسابقات لیگ فوتبال بانوان استان همدان، گفت: هفته دوم مسابقات لیگ فوتبال بانوان استان همدان برای نخستین بار  به میزبانی شهرستان ملایر در استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان برگزار شد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان ملایر، سپهری‌نیا توضیح داد: هفته دوم مسابقات لیگ فوتبال بانوان استان همدان با پیگیری ها و همکاری هیئت فوتبال،  اداره ورزش و جوانان با هدف ترویج و توسعه ورزش بانوان در بین جوانان و ایجاد انگیزه و تشویق برای جذب آنان به ورزش در چمن استادیوم ۵۰۰۰ نفره سردار شهید حاج مرتضی روحیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه خانه جوانان ملایر، آتیه‌سازان همدان، هیئت فوتبال همدان، نماینده رزن، آکادمی ادیب نهاوند و نماینده فامنین در هفته دوم این لیگ در دیدارهایی جذاب و نفس‌گیر به مصاف هم رفتند، اظهارکرد: در نهایت دیدار دو تیم خانه جوانان ملایر و آتیه‌سازان همدان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و تیم‌های هیئت فوتبال همدان و نماینده رزن نیز بازی خود را با نتیجه یک بر یک به پایان رساندند و تیم آکادمی ادیب نهاوند با نتیجه پنج بر یک تیم فامنین را شکست داد و پیروز میدان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha