• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1400071912783
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

اهدای نشان «علی لندی» به آثار برگزیده فداکاری نوجوانان در جشنواره فیلم رشد

اهدای نشان «علی لندی» به آثار برگزیده فداکاری نوجوانان در جشنواره فیلم رشد

رئیس شورای سیاستگذاری پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از تصمیم این شورا در خصوص تعیین جایزه‌ و نشان ویژه‌ای با نام و یاد شهید علی لندی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن ملکی اظهارکرد: به دنبال پرواز آسمانی نوجوان فداکار و ایثارگر ایذه‌ای، شهید علی لندی و پیرو دستور رییس جمهور مبنی بر روایت داستان ایثار این قهرمان ملی به زبان هنر و قلم اصحاب فرهنگ و رسانه و با تأکید بر این که درس شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی علی لندی، مصداق بارز تربیت اخلاق‌مدار اسلامی و ایرانی است و باید این نوجوان، برای تربیت شدگان نظام تعلیم و تربیت کشورمان الگو باشد در نظر داریم در جشنواره فیلم رشد امسال، نشان ویژه ای با نا شهید علی لندی به آثار برگزیده با موضوع شجاعت و ایثار اهدا کنیم.

وی افزود: آثاری که در این دوره از جشنواره به موضوعاتی از قبیل شجاعت، ایثار و فداکاری دانش‌آموزان و نوجوانان این مرز و بوم پرداخته باشند و رشادت‌ها و غیورمردی‌های ملی و بین‌المللی نوجوانان این مرز و بوم را به تصویر کشیده باشد، در بخش ویژه‌ای از جشنواره مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت و بر اساس رأی هیئت داوران، جوایز ویژه‌ای که مزین به نام شهید علی لندی است، به آثار برتر اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بستر مناسب و شایسته‌ای است که می‌تواند بر محمل هنر و رسانه‌های قوی، اسوه‌های گمنام و بی‌نظیر این سرزمین را شناسایی و در قالب بسته‌های آموزشی و تربیتی در ضیافتی از نور و تصویر و صدا به دانش‌آموزان دوره‌های مختلف مدارس معرفی نماید.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی اضافه کرد: شایسته‌ است در این دوره از جشنواره که در آستانه قرن دوم تجلی خود نیز قرار دارد، به نام و یاد حرکت قهرمانانه این نوجوان شجاع مزین و زمینه‌ای شود برای توجه بیشتر و بهتر به آثار فاخری که در این زمینه تولید شده‌اند و یا تولید خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha