• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400071913109
  • منبع : نمایندگی ایلام

در نشست تعاملی و ثبت برنامه‌های ملی، دفاع مقدس و مقاومت عنوان شد؛

دستگاه‌ها فعالیت‌های دفاع مقدسی خود را در Defadoc.ir بارگذاری کنند

دستگاه‌ها فعالیت‌های دفاع مقدسی خود را در Defadoc.ir بارگذاری کنند

ایسنا/ایلام معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از روابط عمومی‌های استان خواست تا با ثبت برنامه‌های خود در سامانه‌ی طراحی شده ، نتیجه‌ی زحمات خود را در زمینه‌ی دفاع مقدس بارگذاری کنند.

«الیاس فتاحی» در نشست تعاملی و ثبت برنامه‌های ملی، دفاع مقدس و مقاومت، با تقدیر از تلاش‌ مدیران روابط عمومی‌های استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها،اربعین و سفر مقامات کشوری بوده‌ایم و در تمام این صحنه‌ها نقش روابط عمومی‌ها نقشی مهم و تعیین کننده بوده است.

وی با بیان اینکه در تمام این رویدادها روابط عمومی‌ها پای کار بوده‌اند، تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز مرهون دفاع مقدس است و روابط عمومی تمام ادارات و سازمان‌ها باید تعامل سازنده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از روابط عمومی‌های استان خواست تا با ثبت برنامه‌های خود در سامانه‌ی طراحی شده ، نتیجه‌ی زحمات خود را در زمینه‌ی دفاع مقدس به نمایش بگذارند.

سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، بر نقش روابط عمومی‌ها بر عمق‌بخشی به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ، تحکیم بنیان‌های اعتقادی و عمق‌بخشی به فرهنگ عزتمند دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده تاکید کرد.

وی از روابط عمومی‌های ادارات خواست با ورود به سامانه‌ Defadoc.ir برنامه‌های خوداجرا شده در حوزه دفاع مقدس در مناسبت‌های مختلف را نبارگذاری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد: در این زمینه در آخر سال ارزیابی دقیق انجام خواهد شد و از ۱۰ اداره کل برتر تجلیل و سه اداره به ارزیابی‌های کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha