• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1400071913348
  • خبرنگار : 71656

«سوگواره هنر عاشورایی» به ایستگاه آخر نزدیک شد

«سوگواره هنر عاشورایی» به ایستگاه آخر نزدیک شد

«سیزدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی» با برگزاری مراسم معرفی خالقان آثار برتر به ایستگاه آخر می رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، با برگزاری آیین معرفی برگزیدگان«سیزدهمین سوگواره هنرعاشورایی» درشامگاه سه‌شنبه بیستم مهرماه، نفرات برتر این رویداد بزرگ هنری و فرهنگی معرفی می شوند، این مراسم قرار است ساعت ۲۰ به صورت آنلاین از اینستاگرام موسسه سپهرسوره هنر و حوزه هنری پخش شود.
بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه این رویداد هنری و فرهنگی، در دوره های گذشته با حضور هنرمندان و علاقمندان هنرهای تجسمی برگزار می شد اما امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی، مراسم به صورت غیرحضوری برگزار و تنها پیام تصویری هنرمندان برگزیده پخش می شود.
برای تماشای آنلاین این مراسم که از ساعت۲۰ سه شنبه بیستم مهرماه آغاز می شود، می توانید به اینستاگرام موسسه سپهر سوره هنرsepehrsoorehonar@ و یا اینستاگرام حوزه هنریHozehonari_ir@.مراجعه کنید.
 

برترین ها از بین ۲۰۰۰ اثر

«سوگواره هنر عاشورایی» هر ساله از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی با موضوع حماسه بزرگ عاشورا برگزار شده و امسال سیزدهمین دوره آن در حال برگزاری است.
آثار برگزیده این دوره، در چهار بخش تصویرسازی، نقاشیخط، پوستر و عکس از میان ۲۰۰۰ اثر خلق شده توسط هنرمندان عرصه تجسمی و عکاسی و بعد از داوری آثار توسط ۱۲ نفر از اساتید برجسته کشور انتخاب شده‌اند.
 

نخستین دوره «داوری مردمی»
از ویژگی های سیزدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی، اعطای جایزه اثر برتر«داوری مردمی» است که به خالقان آثاری که در رای دهی بازدیدکنندگان آثار، بیشترین رای را کسب کرده اند هدیه می شود. 
«داوری مردمی» تا پنجم آبان ماه ادامه داشته و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Hozehonari.ir/ashoora  علاوه بر بازدید آثار، به آثار برتر رای بدهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha