• دوشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400071913386
  • منبع : صدا و سیما

احمد نوروزی ۳۴ ساله جایگزین پیمان جبلی

معاون برون مرزی صداوسیما معرفی شد

معاون برون مرزی صداوسیما معرفی شد

با حکم پیمان جبلی - رییس سازمان صداوسیما - احمد نوروزی معاون برون مرزی این سازمان شد.

به گزارش ایسنا، با رفتن پیمان جبلی از معاونت برون مرزی و انتصاب وی به عنوان رییس صداوسیما، احمد نوروزی به عنوان جایگزین جبلی در معاونت برون مرزی صداوسیما معرفی شد.

پیمان جبلی در حکم ابلاغ شده به معاون جدید برون مرزی صداوسیما به ماموریت‌های مختلفی از جمله «گسترش عمق اثرگذاری و دایره اطلاع‌رسانی در سطوح منطقه‌ای و رسانه‌ای و مقابله با امواج تحریف و فتنه‌گری دشمنان»،  «مرجعیت بخشی به رسانه‌های ام القرای جهان اسلام و جبهه مقاومت در فضای توده‌ای و نخبگانی مشتاقان انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهان دنیا»، «ایجاد پیوند بین فضای نخبگانی منطقه و جهان با اندیشمندان متعهد ایران اسلامی»، «معرفی و نشر هوشمندانه گفتمان اصیل و اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی در فضای بین‌المللی»، «تنوع بخشی و سرفصل گشایی در ارتباط بین فرهنگی با ملت‌ها»، «بازنمایی هنرمندانه الگوی پیشرفت و سبک زندگی اسلامی ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، اجتماعی، فرهنگی و ...» و «ارتقای حرفه‌ای و افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات رسانه‌ای به مخاطبان» اشاره کرده است.

رئیس صداوسیما در این حکم ابراز امیدواری کرده است، نوروزی «با استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای متعهد و انقلابی سازمانی و نیز هم‌افزایی با مراکز و عناصر رسانه‌ای منطقه و جهان»، این ماموریت‌ها را به نحو مطلوبی محقق کند.

نوروزی متولد سال ۱۳۶۶ و در مرحله نگارش رساله دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است.

او مشاور معاون بروزی مرزی سازمان صدا و سیما از اردیبشهت ۹۹ تاکنون، قائم مقام محتوایی شبکه PressTV از تیر ۹۹ تاکنون، سرپرست واحد ارزیابی شبکه Press TV از سال ۹۹ تا مرداد ۱۴۰۰ و سرپرست وب سایت و امور چند رسانه ای شبکه Press TV از بهمن ۹۹ تاکنون را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۱۹ ۲۳:۰۴

نتیجه‌گیری: در سال ۱۳۹۹ معجزه‌ای رخ داد و ایشون ظهور کردند و با کوله‌باری از تجربه، از صِفر به مدیریت کلانِ کشور رسیدند. به این می‌گن شایسته‌سالاری. قطعاً هیچ نسبت نسبی و سببی هم در کار نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۱۹:۱۶

👆👆

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۰۲:۰۶

ایشون تو سال 99 احیانا عروسی چیزی کردن که براشون این همه فتح الباب شده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۱۰:۰۲

درون مرزی مون چی هست که برون مرزی مون باشه یه عده جاه طلب و با عنواین مختلف پست کشور را پایگاه وجایگاه خودخواهانه خود قرار دادند ازکوزه ......

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۱۵:۰۸

داخل کسی تلویزیون میلی را نگاه نمیکنه بعد می‌ خواهند خارجی‌ها نگاه کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۱۵:۵۳

خدایا اینا کین دیگه ، به دادمان برس

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۱۷:۵۴

امید وارم ارتباط مردمی با رئیس کل سیما و معاون و روسای شبکه ها و استانها که عوامل ناخق قبلی قطع کرده بودند برقرار شود قطع شبکه های فیلم و شبکه سه و ورزش از ماهواره اغاز گردد نمایش برنامه های شبکه به صورت تایم شیفت مدور که بتوان هر لحظه قبل را دید مانند قبل محیا گردد و زبان فارسی که هدف نابودی توسط عوامل صدا وسیمای این دو دوره قبل بود و داشت تمام زبان با انگلیسی تبدیل میشد رفع گردد ووووو انشاءالله قدم خیر مرد مجاهد خوش و برنامه های شاد و اذان محبوب مرحوم محمد آقاتی که تقریبا قطع کرده بودند برقرار شود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۲۰:۲۹

انشالله به یاری حق، فقط سنگینش کردی خدا از پسش برمیاد؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۰ ۲۱:۳۰

با سلام خدمت اقای جبلی هنوز کسانی هستند در صدا و سیما که نمیگذارند صدای مردم به گوش شما برسد زبان فارسی را که بالاترین مرکز تبدیل به انگلیسی در صدا وسیما بود و جالب است که طوری الق میکردند که کسی که انگلیسی بجای لغت فارسی لغت انگلیسی صحبت میکند با ارجمندتر است بداد زبان مادریتان برسید که در زیر هدف بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۱۸:۳۰

سلام به نظر بنده حقیر بسیار کار درست و هوشمندانه انجام دادند استفاده از نیروی جوان و خلاق در تمامی پستها ؛ کاری بسیار درست که می‌بایستی همه ساله از این نیروهای نخبه دانشگاهی در شکوفایی هر چه بیشتر کشور انجام داد تبریک به آقای جبلی برای این نوع تفکر که همسو و دغدغه رهبر مان نیز هست انشالله با آزمون و خطا بتوانیم نیروهای جوان در عرصه مدیریت کشوری راه اندازی کنیم و به شکوفایی برسیم و انشالله همین نیروهای جوان از تجربیات بزرگان به خوبی استفاده کنند ومن الله التوفیق

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۱۸:۵۸

بازهم رابطه ورابطه... داستانی که در این مملکت پایانی نداره...