• سه‌شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400072013946
  • خبرنگار : 71620

مطالبات نماینده شیراز از رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

مطالبات نماینده شیراز از رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: از دوران قبل مدیریت 10 بیمارستان اعصاب و روان به شرکتی تحت عنوان متد و اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار واگذار شده‌اند که این اقدام باعث ایجاد مشکلاتی برای جانبازان شده است.

 به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: متاسفانه از دوران قبل مدیریت این بنیاد ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان وابسته به این بنیاد و جانبازانی که توجه به نیاز ویژه دارند به شرکتی تحت عنوان متد واگذار شده‌اند که این اقدام ناپسندی است و باعث شده بخشی از این جانبازان دچار مشکلاتی شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: واگذاری اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار از دیگر اقداماتی است که نه تنها نتوانسته مشکلی از جانبازان حل کند بلکه یک انحصاری نیز در این حوزه ایجاد کرده است.

وی از  قاضی زاده هاشمی خواست تا هرچه سریع تر نسبت به حل مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان جانبازان و اماکن واگذار شده به موسسه مذکور اقدام کند و جانبازان را از این نگرانی خارج کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: بدون شک نیاز است به وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای شود بنابراین از رئیس جمهور درخواست می کنیم هرچه سریع تر موضوع تعیین وزیر برای این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند چرا که تاخیر در معرفی وزیر مشکلاتی را برای فرهنگیان و مدارس به همراه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۰۹:۳۵

کاش یه ذره به فکر مردم شهرت بودی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۵:۱۴

شهرش جانباز نداره؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۲۰:۰۴

چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال نود نو پرداخت نمیکنید واقعا نیاز داریم