• سه‌شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1400072014103
  • منبع : دفتر امور زنان

خزعلی: امیدواریم بها دادن به بانوان در بخشهای مختلف رو به توسعه باشد

خزعلی: امیدواریم بها دادن به بانوان در بخشهای مختلف رو به توسعه باشد
انسیه خزعلی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به، به کار گیری زنان در بخشهای مختلف نیروی انتظامی و با بیان اینکه بسیارخوب است از زنان در بحث کاهش آسیب ها بهره مند شده ایم، گفت: امیدواریم این‌ بها دادن به بانوان در بخش های مختلف رو به توسعه باشد.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی در همایش بانوان فرهنگ یار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: حرکت های خوبی از دهه ۷۰ برای به کار گیری خواهران در نیروی انتظامی در بخش های مختلف و تخصص های گوناگون انجام شده است، خصوصا بخش هایی که در بحثهای روانشناسی و جامعه شناسی مربوط است، و می تواند حل مشکلات خانواده ها یا کودکان را پوشش دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این‌ بها دادن به بانوان در بخش های مختلف رو به توسعه باشد، افزود: سپردن مسئولیت های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاههای آن ها، از اشارات امام خمینی است که می فرمودند قرآن انسان ساز است و زنان نیز انسان سازند. نمونه هایی را در دفاع مقدس دیدیم که بانوان در نقش های مختلف چه طور عمل کردند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، تصریح کرد: از پلیس راهور تشکر می‌کنیم که به اهمیت نقش زنان توجه کرده است و بسیارخوب است که از زنان در بحث کاهش آسیب ها بهره مند شده ایم.

خزعلی افزود: برای کنشگری مناسب جمعی در مرحله نخست باید پژوهش شود، در مرحله دوم آموزش دهی وسیع و در مرحله آخر، اجرای آن را باید عملیاتی نمود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ادامه داد: این نقش بزرگ بر عهده بانوان است. بانوان ما از یک سو خودشان باید آموزش ببیند و بعد از آن به عنوان محور اصلی خانواده به فرزندانشان آموزش های لازم را دهند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، خزعلی در پایان سخنان خود گفت: امیدوار هستیم‌ زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند خوشحالم از این مسیری که آغاز شده و معاونت زنان هرآنچه که بتواند در این مسیر انجام دهد، عمل می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha