• سه‌شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400072014396
  • خبرنگار : 50176

استاندار:

تمامی مشکلات لرستان برای ما در اولویت قرار دارند

تمامی مشکلات لرستان برای ما در اولویت قرار دارند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تمامی مشکلات استان برای ما در اولویت قرار دارند.

فرهاد زیویار در شورای فرهنگ عمومی لرستان که امروز ۲۰ مهرماه برگزار شد با تشریح بخشی از برنامه‌های کاری آینده خود، اظهار کرد: تمامی مشکلات استان برای ما در اولویت قرار دارند و باید برای رفع آن‌ها تلاش کرد.

وی تصریح کرد: هویت دارای ابعاد مختلفی مانند فردی، اجتماعی، ملی و سیاسی است و هر انسانی دارای یک هویت فردی است که در شرایط مختلف، ویژگی خاص آن جایگاه را پیدا می‌کند.

استاندار لرستان عالی‌ترین سطح تعریف شده برای واژه هویت را در حوزه ملی و سیاسی عنوان کرد و افزود: مقدمه تمدن نوین اسلامی ارائه کردن یک مدل با هویت ملی و سیاسی است و به دور از هرگونه مدل استانی یا شهری، اصلی‌ترین وجه برای ما در عالی‌ترین سطح هویت، ایرانی بودن مبتنی بر نظام سازی سیاسی با مدل اسلامی و مذهب تشیع است.

زیویار خاطرنشان کرد: کشور ما به‌ویژه در دویست سال گذشته با ارائه مدلی از دولت، ملت و قدرت مواجه شده که در این مدل جدید اگر وجود مذهب تشیع نبود، شاید مردم ما نمی‌توانستند اهداف خود را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به ثمر برسانند.

وی با اشاره به اینکه مقدمه تمدن نوین اسلامی ارائه مدل و الگوی نظام سازی سیاسی است، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل تأسیس شد و با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد و امروز به جایگاه واقعی خود در دنیا رسیده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان هویتی ارزشمند را به‌واسطه اجرای نقش خود در مدل نظام جمهوری اسلامی داراست، تأکید کرد: به‌عنوان استاندار لرستان معتقدم که شخص استاندار به‌تنهایی توانایی زیادی ندارد مگر آنکه پشتوانه اقداماتش همدلی و همکاری همه اقشار باشد، وضعیت کنونی را به شرایط یک کشتی می‌توان تشبیه کرد که برای حرکت باید هر کس در جایگاه خود به وظایف تعریف شده‌اش به‌درستی عمل کند.

زیویار به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی پرداخت و بیان کرد: دشمنان نظام تا پیش از برگزاری این انتخابات تمام تلاش خود را بر کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم متمرکز کرده بودند که مثل همیشه پیش‌بینی‌های آن‌ها با حضور مردم در انتخابات نادرست از آب درآمد.

وی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا فرآیندهایی که موجب طولانی شدن روند کار و بی‌انگیزه کردن متولیان کمک به توسعه استان می‌شود را از چرخه فعالیت‌ها حذف و با تسهیل گری نسبت به پیشبرد اهداف و توسعه و آبادانی استان اقدام کنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: در برهه زمانی کنونی، همه مشکلات استان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در اولویت قرار دارند و برای رفع مشکلات نیازمند همکاری همه‌جانبه و اجرای برنامه‌ریزی فرهنگی در زمینه شناخت معضلات استان و رفع آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha