• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400072114628
  • خبرنگار : 71565

انتقاد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از برخورد نیروی انتظامی با موتورسواران

انتقاد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از برخورد نیروی انتظامی با موتورسواران

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با انتقاد از برخورد نیروی انتظامی با موتورسواران در سطح شهر گفت که اینگونه برخورد کردن عادلانه نیست.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در انتقاد از برخورد نیروی انتظامی در توقیف موتورسیکلت ها در سطح شهر عنوان کرد: اینگونه برخوردها غیرعادلانه است که موتورسیکلت فردی که به محل کار خود می رود یا فرزند خود را به جایی می رساند به این صورت توقیف کنند.

وی اضافه کرد: اخیرا هم نیروی انتظامی کار جدیدی را آغاز کرده؛ در میدان شهدا شاهد بودم که پدر با فرزند خود سوار موتورسیکلت بود که مامور نیروی انتظامی جلوی او را گرفت نوجوان و موتورسیکلت را در پیاده رو قرار داد و بر تن پدر جلیقه کرد و این صحنه مطلوب نبود.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر خضریان عنوان کرد: اجرای قانون و پیاده سازی قانون باید طبق خود قانون باشد، نیروی انتظامی هم این را رعایت می کند. هیچ کس بیشتر از قانون نباید کاری کند و اجرای قانون هم باید همراه با احسان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۱۲:۰۹

از اینکه این نماینده بجای رسیدگی به حل مشکلات مردم دنبال حاشیه سازی وجوسازی بر علیه نیروی انتظامی است جای تأسف دارد احتمالاً خودروی خودش یا خانواده اش در مسیر خط ویژه اعمال قانون شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۱ ۲۰:۴۷

شیر مادرت حلال،دمت گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۲ ۱۶:۱۴

آقای نماینده مشخصه هیچی ازحوادث راهنمایی. رانندگی قانون تصادفات نمی دونی پس لطفا اظهار نظرنکن برای معشیت مردم اظهار نظر کن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۲ ۱۹:۰۴

درود بر این نماینده. سالهاست چنین می کنند. در کل در ایران سوار شدن موتورسیکلت، جرمه. اگر کلاه کاسکت نداره، یا 2 نفره ست، جریمه ش کن. چه حقی دارید موتورسیکلتش توقیفش می کنید. تو پارکینگ‌ها موتور ها رو تو بدترین شرایط نگه می دارن و یا ازش می دزدند و هزینه آزادی ش اونقدر زیاده که مردم قید موتورشون می زنند و نیرو انتظامی هم همه رو مزایده ای می فروشه. از هر جهت براش منفعت داره