• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400072114832
  • خبرنگار : 71431

معاون هماهنگ کننده ناجا:

۵۰ هزار کسری خانه سازمانی داریم/ پلیس بی منت خدمت کند

 ۵۰ هزار کسری خانه سازمانی داریم/ پلیس بی منت خدمت کند

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بر ضرورت ساخت منازل سازمانی برای پرسنل نیروی انتظامی تاکید کرد و از تمامی ماموران پلیس خواست که خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی ناجا که به شکل ویدئو کنفرانس با دیگر استان‌های کشور برگزار شد، گفت: هفته ناجا فرصتی است که می‌توانیم قابلیت‌های ناجا را تشریح و تبیین کنیم. باید مردم را با قابلیت های نیروی انتظامی آشنا و مشارکت‌شان را در تامین امنیت جلب کنیم و زیرساخت‌های سازمانی مان را نیز ارتقاء ببخشیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که باید دردستور کار تمامی پرسنل و ماموران نیروی انتظامی باشد بی منت خدمت کردن است. یعنی اگر یک بنده خدایی به هر مجموعه‌ای از ناجا مراجعه کرد باید خدمت خود را بی منت دریافت کند و آن وقت است که می‌توان گفت سطح خدمتگذاری را افزایش دادیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون نیروی انتظامی گفت: ما باید قدر ناجا را نزد مردم ارتقاء بدهیم و این موضوع یکی از مواردی است که سبب می‌شود تا عملکرد نیروی انتظامی به چشم‌ها بیاید.

وی ادامه داد: در عین حال ما باید از کارکنانمان نیز در اجرای ماموریت‌ها صیانت کنیم، همچنین باید از آنها نیز حمایت شود.

نوری نژاد با بیان اینکه یک عقب ماندگی مفرط در امورات ملکی داریم، گفت: ما ۵۰ هزار کسری خانه سازمانی داریم، در حالیکه خانه‌های سازمانی از اصلی‌ترین عوامل برای جلب رضایت همکاران است و دغدغه خاطرها و تاب آوری را کاهش می‌دهد. از طرفی دیگر ۴۰ درصد از ساختمان‌های رده‌های ماموریتی ما نیز نیاز به نوسازی دارد.

وی با بیان اینکه ما تلاش کردیم تا احداث و بازسازی‌ها در اولویت قرار بگیرد، گفت: البته منابع ما محدود است و بودجه عمرانی دولتی جوابگوی نیازهای ما نیست و حتی وقتی که واریز می‌شود کمتر از میزان مصوب است. البته چند سالی است که در قانون بودجه ماده‌ای را برای حمایت از فعالیت‌های عمرانی استان‌ها قرار دادیم که بخشی از خلأ بودجه‌ای را جبران کرده است.

وی بر ضرورت ارتباط و تعامل میان فرماندهان و استانداران برای اختصاص اعتبارات استانی و محلی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت خیرین امنیت ساز نیز استفاده کنیم. امنیت یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های زندگی است و باید بتوانیم بیشتر از ظرفیت این خیرین به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار استفاده کنیم. ما باید تلاش کنیم که در مناطق محروم کلانتری و در مجاورت آن خانه‌های سازمانی بسازیم.

وی بر ضرورت خوشایند سازی محل خدمت کارکنان ناجا نیز تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از عوامل اصلی ارتقاء روحیه و انگیزه در نیروی انتظامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha