• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400072114867
  • خبرنگار : 71505

خداحافظی بندپی از استانداری تهران/محسن منصوری سکان دار استانداری تهران شد

خداحافظی بندپی از استانداری تهران/محسن منصوری سکان دار استانداری تهران شد

مراسم تکریم و معارفه محسن منصوری استاندار تهران با حضور وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران از دقایقی پیش با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در محل سالن شهدای گمنام استانداری تهران آغاز شد.
به این ترتیب محسنی بندپی پس از حدود دو سال و ده ماه از استانداری تهران خداحافظی کرد تا محسن منصوری سکان دار استانداری تهران شود.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، تقوی نژاد نماینده مجلس و ابوترابی فرد نیز حضور دارند.

دینداری، فروتنی و بخشش از ویژگی بارز محسنی بندپی است

شکراله حسن بیگی در جلسه تودیع و معارفه استاندار تهران ضمن درود به ارواح پاک شهیدان و امام شهدا اظهار داشت: به نمایندگی از معاونین و مجموعه استان از تلاش های محسنی بندپی تقدیر و تشکر می کنم و برای آقای منصوری آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: کار در استان تهران به سبب شرایط آن دشوار است و در بسیاری از شاخص ها از جمله بهداشت و درمان، آموزش، ورزش و غیره شاخص ها پایین است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) در مورد مدیر خوب عنوان کرد: در این مدت که همکار استاندار بودیم برخورد دیندارانه داشته اند و در جلسات فرهنگی مختلف تلاش می کردند. عنصر دین در جامعه تقویت شود؛ اگر محبت در دستگاهی نباشد کار پیش نمی رود که در استانداری شاهد بودیم که همه عشق و علاقه به کار داشتند که این راهبرد اساسی محسنی بندپی بود.

حسن بیگی سپس گفت: فروتنی از دیگر نکات بارز شخصیتی استاندار تهران بود که حتی با بدنه کارشناسی استانداری در ارتباط بودند و در حوزه بذل و بخشش نیز وضعیت اعتبارات خیلی بهتر شد؛ امید است استاندار جدید نیز در این مسیر موفق باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha