• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400072115239
  • خبرنگار : 50455

مدیر کل آموزش و پرورش قم:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاوتی با آموزش‌ و پرورش ندارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاوتی با آموزش‌ و پرورش ندارد

ایسنا/قم مدیر کل آموزش و پرورش قم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به عنوان یکی از اجزای اصلی شاکله آموزش ‌و پرورش یاد کرد و گفت: کانون تفاوتی با آموزش‌ و پرورش ندارد، ضمن اینکه این دو نهاد به لحاظ ساختاری و سازمانی در کنار یکدیگر قرار دارند و امیدوارم فاصله میان آنها کمتر از گذشته شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در دیدار با حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم که به مناسبت هفته ملی کودک در اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش استان برگزار شد، از برگزاری برنامه‌های متنوع کانون در هفته ملی کودک قدردانی کرد و گفت: شادپیمایی عروسک‌ها، جشن باشکوه و برنامه بسیار زیبایی بود وی شاهد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها بودیم.

وی از نشاط و شادابی کودکان به عنوان یکی از عوامل تقویت کانون خانواده‌ها یاد کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ما امروز نیازمند شادابی هستند و اجرای برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک موجب نشاط‌ کودکان شهر و روستاهای قم شد.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش قم در ادامه به رسالت مشترک این نهاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اشاره کرد و گفت: در سایه اجرای برنامه‌های پر نشاط و شاداب می‌توان موفقیت‌های آموزشی و تربیتی و ارتباطات عاطفی کودکان با خانواده‌ها و جامعه را تقویت کرد.

شیخ الاسلام با اشاره به حضور ۲۸ ساله خود در آموزش ‌و پرورش استان قم، گفت: به عنوان یک معلم از برنامه‌های جدید و ایده‌های خلاقانه کانون، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به عنوان یکی از اجزای اصلی شاکله آموزش ‌و پرورش یاد کرد و گفت: کانون تفاوتی با آموزش‌ و پرورش ندارد، ضمن اینکه این دو نهاد به لحاظ ساختاری و سازمانی در کنار یکدیگر قرار دارند و امیدوارم فاصله میان آنها کمتر از گذشته شود.

وی همچنین بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر اداره‌کل آموزش ‌و پرورش قم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: ما این آمادگی را داریم که امکانات اداره‌کل آموزش ‌و پرورش در شهرستان‌های کهک و جعفرآباد را در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم تا فعالیت‌های کانون در آن مناطق، دچار وقفه نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: با توجه به بازگشایی احتمالی مدارس طی ماه‌های آینده، آماده تدوین برنامه مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای استفاده از ظرفیت دوجانبه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha