• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400072215423

با حضور نماینده وزارت نیرو انجام شد؛

رسیدگی به مشکلات فارسی‌ها در حوزه آب و برق در سفر رئیس جمهور

رسیدگی به مشکلات فارسی‌ها در حوزه آب و برق در سفر رئیس جمهور

ایسنا/فارس مهدی جهانیان، نماینده وزارت نیرو که به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان فارس در حوزه برق و آب در حاشیه سفر رئیس جمهوری در شیراز حضور پیدا کرده است، طی نشستی به بررسی شکایات مردمی پرداخت.

جهانیان در حاشیه این نشست با بیان اینکه اولویت اصلی نمایندگان وزارت نیرو در سفر به فارس بررسی مشکلات مردمی و رسیدگی به آنهاست، گفت: در این نشست به بیش از ۱۵۰ پرسش مردمی و مشکلات مطرح شده، پاسخ داده و رسیدگی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، او اضافه کرد: مسائل و مشکلات در زمینه قطع برق، خسارت به وسایل برقی، انشعابات برق، هزینه برق مصرفی ، توزیع و گسترش شبکه برق در روستاها، برق دار شدن چاههای کشاورزی، تامین برق برای واحدهای صنعتی، تامین برق برای مناطق عشایری، مشکلاتی که واحد های نیروگاهی برای مناطق همجوار ایجاد می‌کنند و تعرفه برق مطرح شد و به آن رسیدگی شد.

نماینده وزارت نیرو همچنین گفت: مشکلات و مسائلی که برخی از شهروندان در زمینه آب داشتند نیز از جمله تامین آب محصولات کشاورزی، انشعابات آب مصرفی، تعرفه آب بها، تامین آب مناطق روستایی و عشایری، تامین آب برای واحدهای صنعتی، مشکلات چاههای مجاز و غیر مجاز، مشکلات ناشی از افت سفره‌های آب زیر زمینی، مسائل تنش آبی در روستاها، افت فشار و تخفیف در محاسبه آب بها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

جهانیان با بیان اینکه دیدار چهره به چهره و رسیدگی به مشکلات مردم یک اولویت در سفر رئیس جمهوری اسلامی به فارس است، افزود: بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در حوزه اداری مطرح شده و حل نشده در این دیدارها مطرح می‌شود.

او تصریح کرد: شهروندان حق دارند که مسائل و مشکلات خود را رو در رو و بی واسطه مطرح کنند و نمایندگان وزارت نیرو نیز وظیفه دارند که مشکلات مردمی و گلایه و شکایات آنان را بشنوند و به آن رسیدگی کنند.

نماینده وزارت نیرو با اشاره به اینکه در گفتگوی رودررو و بی واسطه با مردم ، پس از آگاهی از مشکلات، پیشنهادها و طرح‌های ملاقات کنندگان مطرح می‌شود، ادامه داد: ما وظیفه داریم بلافاصله مسئولان مربوطه را مخاطب قرار داده و خواستار پیگیری و رفع مشکلات و انجام اقدامات لازم برای به نتیجه رساندن موارد مطرح شده باشیم.

جهانیان خاطرنشان کرد: در این دیدارها، ملاقات کنندگان که از طبقات و گروه‌های شغلی مختلف بودند، بدون واسطه و در فضایی صمیمی پیشنهادات، مشکلات و طرحهای خود را در میان گذاشتند.

براساس این گزارش، در جریان این میزخدمت بیش از ۲۵۰ مورد درخواست و تقاضا در حوزه توزیع نیروی برق شیراز مطرح و ثبت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha