• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072215547
  • خبرنگار : 50037

فعالیت ۵ پاسگاه روستایی در شهرستان اسدآباد

فعالیت ۵ پاسگاه روستایی در شهرستان اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از فعالیت پنج پاسگاه  روستایی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:شهرستان اسدآباد دارای ۱۰۳ روستا بوده که هر یک از این تعداد پاسگاه‌ها به طور متوسط ۲۰ روستا را پوشش می‌دهند .

سعید کتابی در مراسم تجلیل از نیروی انتظامی شهرستان اظهار کرد: تعداد روستاها با تعداد پاسگاه‌های روستایی شهرستان دارای تناسب نبوده و ابن امر حجم زیادی از زحمات و تلاش را بر دوش عزیزان نیروی انتظامی گذاشته که در این رابطه حمایت دستگاه ها و نهادها نیز از این عزیزان  ضرورت دارد.

وی با تاکید بر  ورود خیرین امنیت در کمک و حمایت از وظایف ارزنده نیروی انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: در این رابطه ورود خیرین امنیت  باید جدی گرفته شده و این امر در شهرستان پیگیری شود.
کتابی در ادامه از افزایش ۱۶ درصدی رضایتمندی مردم  از عملکرد پلیس شهرستان در شش ماه نخست امسال به نسبت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: این رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نشان از زحمات پلیس و قدرشناسی مردم از تلاش های  نیروی انتظامی در سطح شهرستان  را دارد .
وی نیروی انتظامی را یکی از نهادهای مهم و مؤثر در تأمین امنیت پایدار جامعه برشمرد و تصریح کرد:ایجاد امنیت در هر جامعه ای بستر ساز توسعه و پیشرفت بوده و حضور عزیزان پلیس و نیروی انتظامی موجب احساس امنیت ،دلگرمی و آرامش برای شهروندان  جامعه است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد هم یاد آور شد :در شش ماه نخست با تماس های انجام گرفته شده شهروندان اسدآبادی با تلفن ۱۱۰ پلیس شهرستان بیش از ۱۳ هزار ماموریت در همین رابطه انجام داده است.

سرهنگ افشین یاری همچنین با بیان اینکه با برقراری سامانه ۱۹۷ در شش ماه نخست رضایتمندی مردم اسدآباد از عملکرد پلیس به نسبت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته گفت:افزایش ۱۸ درصدی کشف سرقت نسبت به مشابه سال قبل ،افزایش  ۱۰ درصدی دستگیری معتادان مواد مخدر و خرده فروشان مواد مخدر،کاهش صد درصدی کشته های ناشی از تصادفات رانندگی، کاهش صد درصدی پرونده های قتل ،کاهش ۹درصدی مجروحین تصادفات رانندگی از جمله عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در شش ماه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha