• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400072215845
  • خبرنگار : 71506

 تیم جودو نوجوانان خراسان رضوی قهرمان کشور شد

 تیم جودو نوجوانان خراسان رضوی قهرمان کشور شد

تیم جودوی نوجوانان خراسان رضوی بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی کشور ایستاد.

به گزارش ایسنا، دومین روز از مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان (یادواره قهرمانی ملی شهید علی لندی) از صبح امروز پنج شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه تختی تهران آغاز و دقایقی پیش به پایان رسید.

تیم جودو نوجوانان استان خراسان رضوی با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را در این دوره از مسابقات کسب کرد. تیم استان لرستان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز نایب قهرمان شد. تیم استان قم نیز با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز روی سکوم سوم قرار گرفت.

در پایان این مسابقات کاپ اخلاق به تیم مازندران رسید.

مسابقات نوجوانان و جوانان جودو از ۲۰ تا ۲۴ مهرماه در بخش نوجوانان و جوانان برگزار میشود و این نفرات برتر پای سکو پاداش گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۳ ۱۳:۲۶

برای داوری فدراسیون جودو بسیار متاسفم . شبکه ورزش سبما ساعت 30/13 پخش مستقیم رقابتهای جودوی توجوانان را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه داشت . کمیسیون داوری متشکل از آلن دولن داوری جودو و رییس اسبق کمیسیون داوری مرتبا مسابقه رو به بهانه های واهی قطع میکردند تا باصطلاح ویدئو چک شود و لحظات بیشتری دوربین سیما روی آنان زون گردد. تا وقتی این افراد کوچک و ضعیف جودو رو محل کسب شهرت و ثروت نمایند جودوی ایران وضعش بدتر خواهد شد .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۳ ۱۶:۵۱

وقتی ملی پوشان اردوی تیم ملی نوجوانان حذف میشوند یعنی اردوهای تیم ملی فایده ای که نداشته هیچ بلکه باعث افت جودوکاران هم میشود .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۳ ۱۸:۲۶

کادر تیم ملی نوجوانان باید تغییر کنند و مربیان تیم خراسان رضوی که خود قهرمان و ملی پوش بوده اند مانند استاد معلومات استاد پرهیزگار ....... استفاده شود .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۱۳:۱۱

مدیریت نیست .هدف نیست .برنامه نیست.تنها چیزی که هست نابودی جودو