• جمعه / ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400072316251
  • منبع : نمایندگی اردبیل

همزمان با سراسر کشور

رقابت ۲ هزار و ۶۹ نفر در آزمون ملی وکالت در اردبیل آغاز شد

رقابت ۲ هزار و ۶۹ نفر در آزمون ملی وکالت در اردبیل آغاز شد

ایسنا/اردبیل همزمان با سراسر کشور آزمون ملی وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل برگزار شد.

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل در جریان برگزاری این آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی و در دو حوزه ویژه خواهران و برادران گفت: امروزجمعه 23 مهرماه آزمون وکلای قوه قضائیه استان اردبیل با رقابت 2 هزار و 69 نفر داوطلب در اردبیل و پارس آباد برگزارشد.

سرتیپ جهانی اظهار کرد: آزمون امسال در چهار حوزه برگزار شد که سه حوزه مختص شهرستان پارس آباد بود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان پارس آباد و دانشگاه پیام نور 202 نفر، دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد 132 نفر، و آموزش و پرورش پارس آباد نیز 168 نفر داوطلب ورود به حرفه وکالت باهم رقابت کردند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل افزود: در اردبیل نیز در دانشگاه محقق اردبیلی یک هزار و 567 داوطلب باهم رقابت می کنند که محل آزمون جداگانه برای خواهران و برادران در دانشکده های این دانشگاه تدارک دیده شده بود.

جهانی افزود: برترین های این آزمون بعد گذراندن آزمون کتبی وشفاهی (مصاحبه)در مرکز وکلای قوه قضائیه اردبیل پذیرش خواهند شد.

جهانی بیان کرد: در مجموع در این آزمون بیش از 2 هزار و 69 نفر باهم رقابت کردند تا از بین آنها داوطلبانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند در آزمون وکلای قوه قضائیه اردبیل پذیرفته شوند.

وی با قدردانی از مسولان دانشگاه محقق اردبیلی در تدارک بهترین فضا و شرایط برای داوطلبان آزمون وکالت امسال گفت: آزمون ملی وکالت بدون مشکل خاص ور عین حال با رعایت پروتکل های بهداشتی در اردبیل و پارس آباد برگزار شد.

آزمون ملی وکالت همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸و۳۰دقیقه صبح امروز آغاز و تاساعت ۱۰و۳۰ دقیقه بطول انجامید ومسولان قضایی استان به همراه رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل از حوزه امتحانی این آزمون بازدید کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha