• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۰۳:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400072416315

سرمربی آویژه صنعت پارسا:

مصدومیت بازیکنان و غیبت یار خارجی کارمان را دشوار کرد

مصدومیت بازیکنان و غیبت یار خارجی کارمان را دشوار کرد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: به دلیل مصدومیت‌ها و تاخیر در اضافه شدن بازیکن خارجی تیم، با وضعیت ایده‌آل فاصله داشته و کار سختی با توجه به توان رقبا در پیش داریم.

نبوشا کنژویچ در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمادگی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا برای حضور در فصل آتی لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: برنامه‌هایمان را پیاده می‌کنیم و روی تیم متمرکزی اما مصدومیت بازیکنان، کار ما را دشوار می‌کند. یکی از بازیکنان خارجی تیم این هفته اضافه می‌شود اما فقط پنج روز قبل از بازی اول این بازیکن را در اختیار خواهیم داشت. به زمان نیاز داریم تا تمام تیم با هم هماهنگ شوند. امیدوارم برای بازی اول به آمادگی لازم برسیم.

وی افزود: مصدومیت بازیکنان و دیر اضافه شدن بازیکن خارجی باعث شد در سطحی که توقع داشتم، قرار نداشته‌ باشیم. فکر می‌کردم ۲ بازیکن خارجی تیم حداقل سه هفته قبل به ما بپیوندند تا بتوانیم با تمام نفرات لیگ را آغاز کنیم. از طرف دیگر انتظار نداشتم که مصدومیت‌های جزئی گریبان‌گیر تیم شود و نیاز به ریکاوری طولانی مدت وجود داشته‌ باشد. با وجود همه مشکلات اما سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه در خصوص حضور تیم‌های قدرتمندی مثل مهرام و شیمیدر خاطرنشان کرد: هم‌گروهی‌های ما از برترین تیم‌های بسکتبال ایران هستند. هر بازی برای ما مهم است و امیدوارم مقابل هر تیمی با تمام توان بازی کنیم.

کنژویچ در خصوص بازی اول تیمش مقابل مس رفسنجان بیان کرد: در هر لیگ اولین بازی فصل می‌تواند نتیجه‌ای غیر قابل پیش‌بینی رقم بزند. همه تیم‌ها با شرایط یکسانی لیگ را شروع می‌کنند. به عنوان مربی این موضوع برایم مهم است.

وی با بیان اینکه برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشتی به سود همه تیم‌هاست، تصریح کرد: همه‌گیری کرونا همه چیز را در دنیا تغییر داده و بسکتبال ایران هم از این ماجرا مستثنی نبوده است. برای همه تیم‌ها بهتر است که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود. امیدوارم هرچه زودتر شرایط در ایران هم پایدار شود و بازی‌ها به صورت رفت و برگشتی و با حضور تماشاگران برگزار شود.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه اضافه کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان مدنظرم در پست‌های مختلف را جذب کرده‌ایم. به این بازیکنان ایمان دارم چون همه در تمرینات پیش‌فصل عالی بودند. در خصوص رتبه تیم در این فصل چیزی پیش‌بینی نمی‌کنم و تنها مساله‌ای که در حال حاضر اهمیت دارد، بازی اول است که امیدوارم با پیروزی سالن را ترک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha