• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400072416568
  • منبع : نمایندگی ایلام

در دیدار فرمانده انتظامی و رئیس جهاددانشگاهی استان عنوان شد؛

تفاهم‌نامه همکاری‌ بین فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی ایلام منعقد می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری‌ بین فرماندهی انتظامی و جهاددانشگاهی ایلام منعقد می‌شود

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مصمم به استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

سردار «دلاور القاصی‌مهر» در دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان که به مناسبت هفته ناجا انجام شد، اظهارکرد: پیام  مقام معظم رهبری در هفته ناجای امسال هم انرژی ‌بخش و روحیه ‌بخش بود و هم  مسئولیت سربازان این نیرو را در قبال مردم بیشتر کرده است.
وی با اشاره شعار امسال هفته نیروی انتظامی یعنی «پلیس هوشمند ، امنیت پایدار» ، اظهار کرد: پلیس در کنار اقدامات مقابله‌ای با مخلان نظم و امنیت در کارهای خدماتی و فرهنگی به سمت استفاده حداکثری از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز حرکت کرده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: هوشمندسازی پلیس، موجب تسهیل و تسریع در ارائه خدمات انتظامی به اقشار مختلف مردم و سرعت مضاعف خدمات می‌شود.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی در راستای گسترش فرهنگ انقلابی تلاش می کند که با ارائه خدمات مطلوب به مردم، مستقر کردن مددکاران و مشاوران در کلانتری ها، راه اندازی سامانه های هوشمند در همه رده های پلیس برای خدمات مطلوب تر نقش مهمی در مشارکت مردم با پلیس، برای تامین امنیت و حفظ نظم در سطح جامعه داشته است.

القاصی‌مهر خدمات هوشمند در زمینه‌ی نظام وظیفه، شماره‌گذاری خودرو،بازجویی از مجرم بدون حضور فیزیکی در دادسرا، اپلیکیشن پلیس من، سامانه‌ی کشف خودرو و دریافت پروانه کسب اعلام کرد و گفت: تلاش پلیس برای گسترش این خدمات است.
وی با بیان اینکه مصمم به استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف هستیم، تاکید کرد: امیدواریم در آینده‌ی نزدیک با انعقاد یک تفاهم‌نامه این زمینه از بیش از پیش فراهم شود.
«سیدغلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این واحد را در زمینه‌های آموزش، پژوهش و  فرهنگی ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha