• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400072417018
  • خبرنگار : 30054

جدیدترین مدل‌های باکس گل کدام‌هاست؟

جدیدترین مدل‌های باکس گل کدام‌هاست؟

هدیه دادن یک در مناسبت‌های مختلف، نه تنها یک هدیه خاص و لاکچری به حساب می آید؛ بلکه یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای دوستداران گل می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام انگور دات کام، امروزه طرح‌های زیبا و متنوعی از باکس گل توسط گلفروشی‌ها ارائه می‌شود. بهتر است قبل از سفارش باکس گل از مدل‌های طراحی شده برای مناسبت‌های مختلف آشنایی داشته باشیم. در این نوشتار این مدل ها را بررسی می‌                                      کنیم.

ترکیب باکس گل و بادکنک

این روزها استفاده از بادکنک‌های رنگی و شیشه‌ای (بوبو بالن) در کنار باکس گل‌، آن را به هدیه‌ای جذاب برای روز تولد تبدیل کرده است. این بادکنک‌ها می‌توانند مانند یک بالن، پیام‌های تبریک و احساسات زیبای شما را به کسانی که دوستشان دارید، برسانند. انتخاب یک شاخه گل رز درون یک بادکنک شیشه‌ای، استفاده از بادکنک‌های رنگی متناسب با هارمونی رنگ گلهای باکس گل تولد از طرح‌های جذاب برای گل‌آرایی می‌باشد. این ترکیب‌ها برای تبریک تولد و قدم نورسیده استفاده می‌شوند.

ترکیب باکس گل و اسکناس

درست است که هیجان هدیه غیرنقدی بیشتر است، اما این روزها شاید یکی از بهترین هدیه ها خود پول باشد! در این حالت کسی که هدیه گرفته، می تواند چیزی خریداری کند که بیشتر به آن نیاز دارد. در بیشتر موارد هدیه وجه نقد در خاطر عزیزانمان نمی‌ماند اما تزئین اسکناس در کنار گل‌ها می تواند مخاطب را هیجان زده کرده و نقش و نگار اسکناس‌های خوشرنگ را تا سالیان سال فراموش نکند. سفارش پول‌آرایی معمولا به عنوان عیدی سال نو، عید غدیر، تبریک تولد خواهر/ برادر، هدیه عروسی (مراسم پاتختی، پاگشای عروس، عیدی عروس،…) انجام می‌شود.

ترکیب باکس گل و نوشیدنی

کسی که بیمار می‌شود چشم به راه است تا از دوستان و آشنایان کسی به دیدار او بیاید و احوال او را جویا شوند. زیرا بیمار از این کار خشنود می شود. چه چیز بهتر از آن که عزیز بیمارتان را با باکس گلی بی‌نظیر خوشحال کرده و تا همیشه در ذهن او باقی بمانید. هدیه دادن گل به بیمار، موجب برانگیخته شدن احساس شادی و آرامش، طراوت، مثبت اندیشی و دوری از غم و اندوه می‌شود. حتی شاخه‌ای گل به سرعت می‌تواند روحیه بیمار را تغییر دهد. نشانه آن لبخندی است که بر لبان بیمار می‌نشیند.

باکس گل‌های ویتامینه با ترکیب نوشیدنی و گل خبر از سلامتی و بهبودی را می‌دهد. در کنار گل‌‎آرایی، آبمیوه، میوه فصل و کمپوت، انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا استفاده می‌شود. شما می توانید با خرید آنلاین باکس گل عیادت و ارسال آن به منزل عزیزانی که با بیماری درگیر هستند، موجب  تقویت  روحیه و دلگرمی آنها شده و آرامش را به آنها هدیه دهید. وجود یک باکس گل در کنار بیمار می‌تواند با عطر دلنشینش، مسکنی فوق العاده برای درد و رنج های او باشد. همچنین حضور شما را به عنوانی همراهی همیشگی برای لحظه‌های سخت یادآور می‌شود.

طراحی باکس گل با حروف اول اسم

مرا صدا بزن، صدای تو خوب است! برای بسیاری از افراد، خوش آهنگ‌ترین موسیقی، شنیدن اسم خودشان از زبان کسی است که دوستش دارند. حال تصور کنید که برای تبریک تولد یک عزیزی باکس گلی سفارش دهید که حاوی تمام، حرف اول یا بخشی از نام او و یا عدد سن باشد. برای چنین هدیه‌ای می‌ توانید هم از باکس‌های حروف و اعداد انتخاب کنید، هم می‌توانید لابه‌لای چند مدل گل با رنگ‌های گوناگون اسم یا حروف مورد نظرتان را سفارش دهید. این باکس‌ها برای مناسبت‌هایی مانند تولد، روز زن، ... طراحی شده اند.

همانطور که دیدید طراحی و دیزاین گل‌ها متنوع است و در موقعیت‌های مختلف کاربرد دارد. همچنین هنگامی که مناسبت مهمی در پیش دارید با سفارش باکس گل می‌توانید همسر خود را سوپرایز کنید.

برای خرید باکس گل می توانید در وب سایت انگور به نشانی اینترنتی www.anguor.com ، جدیدترین نمونه های گل آرایی را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. جهت ثبت سفارش در واتساپ می توانید با شماره‌های 09026637172 - 09104198492 و شماره انگلستان :  00447582307123 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha