• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400072517369
  • خبرنگار : 50163

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهمدی (عج) زنجان:

برگزاری یادواره‌های شهدا تقویت شود

برگزاری یادواره‌های شهدا تقویت شود

ایسنا/زنجان مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید تقویت شود.

حجت الاسلام حسن بیگدلی شامگاه دیروز (۲۴ مهرماه) در مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیداسماعیل موسوی‌زنجانی، امام جمعه فقید زنجان و یادواره شهدای دهستان اوریاد ماه‌نشان، با اشاره به لزوم تقویت برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا گامی مهم و تأثیرگذار در زمینه انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس به نسل امروز است که برای تقویت و تسهیل در انتقال این مفاهیم برگزاری یادواره‌های شهدا باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند آشنایی با رشادت‌های شهیدان است، اظهار کرد: تقویت بصیرت در نسل امروز یکی دیگر از مولفه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا با سلاح بصیرت انقلابی است که جوانان می‌توانند در خنثی کردن هجمه‌ها و توطئه‌ دشمنان موفق و پیروز باشند.

بیگدلی با یادآوری اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند گام برداشتن در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: این موضوع باید به عنوان یک اصل مهم در برنامه‌ریزی‌های مسئولان لحاظ و بصیرت انقلابی همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تقویت شود.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان، با بیان اینکه شهدا به پیروی از امام‌ حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادند و با خدا معامله و جان خویش را فدا کردند، گفت: معامله با خداوند سبحان همواره یک‌ معامله ماندگار و نتیجه آن‌ هم بهشت است، همان‌طور که نام و یاد انسان‌های وارسته همچون سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی برای همیشه در اذهان‌ ماندگار خواهد بود.

این مسئول، با بیان اینکه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به‌ منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال‌جاری برگزار خواهد شد که با توجه به جایگاه شهدا باید همه مسئولان استانی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره تلاش کنند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره این است که به همه می‌خواهیم نشان دهیم که ما راه امام حسین (ع) و قرآن و شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha