• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400072517406
  • خبرنگار : 50159

در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر؛

تکواندوکاران زنجانی خوش درخشیدند

تکواندوکاران زنجانی خوش درخشیدند

ایسنا/زنجان رئیس هیئت تکواندو استان از درخشش ورزشکاران زنجانی اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی جام فجر خبر داد.

علی سپهری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر با حضور ۲۶۹ ورزشکار در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد، گفت: در این دوره از رقابت‌ها که به دلیل لحاظ شدن گرید برای ورزشکاران از اهمیت زیادی برخوردار بود، سه ورزشکار زنجانی حضور داشتند که خوشبختانه هر سه ورزشکاران موفق به کسب مدال شدند.

وی با بیان اینکه سپیده سفری، یکی از ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم بود، افزود: در بخش بانوان ۹۸ ورزشکار از ۶ کشور با هم به رقابت پرداختند که بانوی زنجان در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در گام بعدی توانست حریف افغانستانی را از پیش رو بردارد. وی در دور نیمه‌نهایی با غزل سلطانی مبارزه و نتیجه را به حریف واگذار کرد تا مدال برنز را در این وزن از آن خود کند.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه تکواندو زنجان در بخش آقایان که ۱۷۱ ورزشکار در قالب ۹ کشور با هم مصاف کردند، دو نماینده داشت، ادامه داد: سیاوش بیات در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم در دور اول حریفی از ارمنستان را از پیش رو برداشت و در دور دوم نیز بر تکواندوکاری از لبنان غلبه کرد. وی در دور بعدی آریان سلیمی را مغلوب کرد اما در دور نیمه‌نهایی نتیجه را به مهدی محمدی واگذار کرد تا مدال برنز نصیب این ورزشکار زنجانی شود.

سپهری با بیان اینکه امیرسینا بختیاری در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم یکی از بخت‌های مسلم کسب مدال در این دوره از رقابت‌ها بود، تصریح کرد: این ملی‌پوش زنجانی که قبل از حضور در این رویداد بین‌المللی با بیماری کرونا مبارزه کرده بود، علی‌رغم به تحلیل رفتن قوای جسمانی، با غیرت مثال‌زدنی به مصاف حریفان خود رفت و در دور اول توانست حریفی از هند را با اقتدار از پیش رو بردارد.

وی در خصوص ادامه رقابت‌های بختیاری اظهار کرد: این تکواندوکار زنجانی در دور دوم این مسابقات، ورزشکاری از کشور افغانستان را از پیش رو برداشت و در ادامه این رقابت‌ها با نتیجه ۶ بر ۳ از سد محمدسالار وحیدی گذشت. امیرسینا بختیاری در دیدار نیمه‌نهایی دیدار مبارزه حساسی را با محمدمهدی عمادی داشت و با وجود همه تلاش‌هایی که انجام داد، با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ و با یک اختلاف اخطار، نتیجه را واگذار و به مدال برنز دست یافت.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان از آغاز سومین دوره مسابقات تکواندو آزاد آسیا خبر داد و با یادآوری اینکه تکواندو زنجان نیز در این رویداد دو ورزشکار (سپیده سفری و امیرسینا بختیاری) را خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها نیز همانند جام فجر به دلیل لحاظ شدن امتیازات برای حضور مستقیم در المپیک از اهمیت زیادی برای ورزشکاران برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha