• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400072517714
  • خبرنگار : 50165

۲۶ مهرماه؛ برگزاری داوری رویداد ایده بازار در جهاددانشگاهی زنجان

۲۶ مهرماه؛ برگزاری داوری رویداد ایده بازار در جهاددانشگاهی زنجان

ایسنا/زنجان رویداد ایده بازار به همت مرکز رشد صنایع فرهنگی - خلاق جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برگزار می‌شود.

ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی جوانان و استفاده هر چه بیشتر جوانان از ظرفیت‌های عظیم نیروی جوان؛ مستعد و تحصیل‌کرده کشور در راستای تحقق توسعه پایدار فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال، یکی از اهداف برنامه شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان زنجان با عنوان رویداد کارآفرینی مجازی (ایده بازار) به کارفرمایی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و اجرای مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق و مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان زنجان است.

افرادی که ایده‌ای در زمینه فیلم، تلویزیون، ویدئو، رادیو، عکاسی، اسباب‌بازی و سرگرمی، صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی گردشگری و میراث‌فرهنگی، طراحی محصول، گرافیک، مد و لباس، تبلیغات و بازاریابی، نشر و چاپ، موزه و گالری و کتابخانه، موسیقی، اجرا و هنرهای نمایشی، معماری، فناوری و آموزش، کشاورزی دارند؛ می‌توانند در این رویداد شرکت کرده‌اند.

لینک برگزاری داوری و انتخاب نفرات برتر http://live.jdzn.ir/ch/startap۱۰۲ است که از ساعت ۹ تا ۱۳ در تاریخ ۲۶ مهرماه امسال برگزار خواهد شد. در راستای این برنامه ۹ فقره کارگاه اثربخش و کاربردی با عناوین معرفی خلاقیت و خلق ایده کسب و کار - تکنیک تیم‌سازی - مهارت‌های کارتیمی - بوم کسب و کار - مدیریت مالی در شروع کسب وکار - ایده و اعتبارسنجی - طراحی نمونه اولیه ایده MVP - سخنوری و ارئه سخنرانی در جمع - بازاریابی و فروش محصول ۹ - برندسازی و بسته‌بندی برگزار شد.

تعداد ایده‌های دریافت شده ۳۸ مورد بود که از این تعداد ۹ ایده به مرحله نهایی رسیده است. همچنین نفرات برتر به ترتیب نفر اول ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد.

گفتنی است رویداد ایده بازار، فرصتی استثنایی برای استقرار علاقه‌مندان به این حوزه در مرکز رشد واحدهای فناور و صنایع‌ فرهنگی خلاق جهاددانشگاهی واحد استان زنجان است که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ۳۳۰۳۵۲۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha