• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400072517741
  • خبرنگار : 30054

سرفیس پرو ۸ چگونه شما را از داشتن کامپیوترهای دیگر بی‌نیاز می‌کند؟

سرفیس پرو ۸ چگونه شما را از داشتن کامپیوترهای دیگر بی‌نیاز می‌کند؟

سرفیس پرو ۸ به عنوان نسل جدید کامپیوترهای چندحالته شرکت مایکروسافت می‌تواند یک دستگاه کارآمد و قدرتمند باشد که شما را از داشتن هر کامپیوتر دیگر بی‌نیاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مای سرفیس، این محصول یکی از بهینه‌ترین و کاربردی‌ترین کامپیوترهای شخصی نسل جدید است و شما می‌توانید با خرید سرفیس پرو ۸ همراه با اکسسوری‌های مختلف مناسب برای آن، یک تجربه عالی از کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را برای خود فراهم کنید.

طراحی ویژه و منحصر به فرد این محصول شامل یک تبلت ویندوزی قدرت گرفته از نسل جدید پردازنده اینتل و ویندوز ۱۱ است که در بخش پشتی آن یک کیک‌استند برای قرار گرفتن در زوایای مختلفِ روی سطوح گوناگون آماده به کار شده است. از طرف دیگر اتصال کیبوردِ تایپ‌کاور از طریق درگاه‌های مگنتی باعث شده تا این محصول به سادگی امکانات یک لپ‌تاپ کاملا قابل حمل را برای شما فراهم کند.

با این توصیفات می‌توان گفت که سرفیس پرو 8 ترکیبی از قدرت لپ تاپ و انعطاف‌پذیری تبلت را در کنار امکان استفاده همراه با مانیتورهای تکی و چندگانه، ماوس و کیبورد برای میزهای کار فراهم کرده است تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از آن استفاده کنید. هدف از خرید سرفیس پرو ۸ می‌تواند این باشد که به جای خرید چند کامپیوتر برای انجام کارهای شخصی و حرفه‌ای در محیط‌های کار و خانه، یک کامپیوتر را در همه جا و البته به شکلی کاملا ساده در اختیار خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

این محصول جدید از شرکت مایکروسافت در مقایسه با نسل پیشین خود تغییرات قابل توجهی داشته است. تجهیز سرفیس جدید به نمایشگر ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی باعث شده تا شما به سادگی بتوانید محتوای بیشتری را در نمایشگر دستگاه قابل حمل خود ببینید و از طرف دیگر هیچ تفاوتی را در زمان همراه داشتن و حمل آن احساس نکنید. افزایش سایز نمایشگر در این سرفیس پروی جدید باعث افزایش سایز و ابعاد دستگاه به شکل محسوس نشده است و همین موضوع باعث شده تا به سادگی هر چه تمام‌تر بتوانید این محصول را همه جا همراه خود داشته باشید.

در بحث طراحی سخت افزاری، شرکت مایکروسافت کانفیگ‌های مختلفی از سرفیس پرو ۸ را در اختیار کاربران قرار داده است. در حقیقت مایکروسافت تلاش کرده تا امکان خرید سرفیس پروی جدید را برای افراد مختلف با اهداف گوناگون فراهم آورد. کانفیگ سرفیس پرو 8 بسته به طراحی سخت افزاری مجهز به پردازنده Core i5 و Core i7 شرکت اینتل شده که در تمامی لپ‌تاپ‌های معمول نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، ظرفیت حافظه رم و ذخیره‌سازی به شما کمک می‌کند تا بسته به هدف و بودجه خود بتوانید بهترین دستگاه ممکن را برای همراه داشتن همیشگی یک دستگاه کاملا قدرتمند و سبک انتخاب کنید.

نکته جالب‌تر اینکه باتری سرفیس پرو ۸ با یک شارژ کامل می‌تواند تا ۱۶ ساعت پاسخگوی درخواست‌های روزمره شما باشد و شما همیشه امکان دسترسی به یک دستگاه کامل را بدون نیاز به اتصال مداوم به شارژر را خواهید داشت. سرفیس جدید از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و از طرف دیگر پردازنده نسل ۱۱ اینتل در آن، مصرف باتری را به شکلی بهینه در زمان اجرای وظایف مختلف تغییر داده است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که با وجود این محصول کاربردی دیگر نیازی به همراه داشتن همیشگی شارژر نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید یک دستگاه ویندوزی را در تمامی روز همراه خود داشته باشید.

به طور کل سرفیس پرو 8 یک دستگاه کاملا کاربردی و مناسب برای تمامی افراد است که با کانفیگ‌های مختلفی طراحی شده تا هرفرد، بسته به نیاز و بودجه خود آن را تهیه کند و از امکانات ویژه آن استفاده کند. با خرید سرفیس پروی جدید به صورت اینترنتی علاوه بر دریافت سریع این محصول، می‌توانید لوازم جانبی آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید و به سادگی آن‌ها را مقابل درب منزل خود دریافت کنید.

در نتیجه تمامی این موارد، می‌توان گفت که سرفیس پرو 8 یک دستگاه کاربردی و یک همراه همیشگی در دنیای وابسته به کامپیوتر امروز است. این دستگاه به سادگی می‌تواند در همه مکان‌ها شما را همراهی کند و به سادگی هر چه تمام‌تر تمامی کارهایی که تا پیش از این نیاز به حمل لپ‌تاپ‌های سنگین و بزرگ داشتند را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهند. سرفیس‌های جدید مایکروسافت به سادگی می‌توانند ترکیبی از یک کیفیت عالی کامپیوترهای ویندوزی را در قالب یک تبلت کاربردی برای شما فراهم کنند تا دیگر نیازی به داشتن دستگاه‌های مختلف نداشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha