• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400072618344
  • خبرنگار : 71234

حاجی بابایی: میزان اعتبار واقعی مورد نیاز نظام رتبه بندی چقدر است؟

حاجی بابایی: میزان اعتبار واقعی مورد نیاز نظام رتبه بندی چقدر است؟

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه مشترکی به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس و کاظمی سرپرست وزارت آموزش وپرورش خواستار شد که هریک، اعتبار مورد نیاز رتبه بندی معلمان را جداگانه محاسبه کرده و به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در کمیسیون آموزش وتحقیقات، در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه معلمان به این لایحه چشم امید دوخته اند باید به منظور پیشگیری از مواجهه این مصوبه با ایرادات احتمالی شورای نگهبان و حصول اطمینان از امکان اجرای دقیق و کامل آن، پس از تبدیل آن  به قانون در مجلس، پیش بینی دقیق اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

حاجی بابایی ادامه داد: از مدیران دستگاه های ذیربط خواسته شده هریک جداگانه اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را پیش بینی و برآورد  و در اسرع وقت به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه، تاکید کرد که شفاف سازی اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه بندی می تواند به تسریع در تصویب و اجرای آن کمک کند.

وی در پایان گفت: آمار و ارقام غیرواقعی و متفاوت برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان، حربه ای است که برای بایکوت این لایحه و پیشگیری از تصویب و اجرای کامل و دقیق آن بکار می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۰۹:۳۱

آقای بابایی تمام امیدمان به شماست که حقوقهاروزیادکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۰۹:۴۱

مامعلمها همیشه کم آوردیم از دانش آموزی که بابنزدرکلاس حاضرشد تا یک شهروند ساده زمانی معلم هزارتومن حقوق میگرفته۲۵تاسکه میدادن الان ۵تومن حقوق میگیره نصه یک سکه نمیشه لطفا زودتر بفکر این معلمها باشید واینکار رو آقای بابایی پیگیری میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۳۰ ۱۵:۴۸

انشاالله با این افزایش و تحولاتی که برای افزایش حقوق معلمان در جریان است شما هم بنز یا ماشینی گران قیمت میخرید و این بار ما خدمتگزاران با دریافتی 3تومنی با دیدن شما حسرت میخوریم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۰۹:۵۳

یه مرد واقعی در مجلس حامی معلمان حاجی بابایی . خدا حفظش کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۲۹

جناب آقای حاج بابایی لطفاً کمی هم بفکر همسان سازی حقوق بازنشستگان باشید یا اینکه شما هم فکر میکنید افزایش حقوق بازنشستگان تورم زا هست الان چند سال هست که ما بازنشستگان چشم براه هستیم که بلکه مسئمولین بخاطر خدا یک نکاهی هم به این قشر ضعیف وبیچاره بکنند البته که دیگر شما کاری بابازنشسته ها ندارید چون کاری از دستشان بر نمی آید نه پارتی داریم نه مسئول آنچنانی که بتواند از ما حمایت کند ماهم فقط واگذار کردیم بخدا که خودش در این مورد بداد ما برسد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۴۰

خدا آقای حاجی بابایی رو برای معلمان وباز نشستگان نگه دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۳۸

متاسفانه شما نماینده مردم هستید یا معلم ها