• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400072618367
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان هشدار داد:

نباید یک واحد صنعتی و تولیدی هم تعطیل شود

نباید یک واحد صنعتی و تولیدی هم تعطیل شود

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر حمایت همه‌جانبه از بخش تولید و صنعت در استان و حفظ وضعیت موجود تاکید کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم حتی یک واحد صنعتی و تولیدی نیز تعطیل شود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان از گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی استان سمنان نام برد و اظهار کرد: سیاست دولت و شخص ریاست جمهوری، گره‌گشایی از مشکلات مردم و همچنین فعالان بخش اقتصادی و صنعت است و ما نیز در استان بر همین مهم تاکید کرده و در جهت تحقق آن‌ گام برمی داریم.
وی با بیان اینکه بیش از 4000 واحد اقتصادی در استان فعالیت دارند، افزود: سرمایه‌گذار امروز فرش قرمز نیاز ندارد، بلکه باید تلاش کنیم تا مشکلات واحدهای اقتصادی مشکل‌دار را حل کنیم.
هاشمی با تاکید بر این که به صورت شبانه‌روزی در کنار بخش اقتصادی و تولید استان خواهم بود، افزود: اولویت اصلی امروز ما در استان، حفظ وضعیت موجود در اقتصاد و اشتغال، افزایش ظرفیت تولید، بازگرداندن واحدهای راکد و در تملک بانک و نهایتا استقبال از سرمایه‌گذاران جدید خواهد بود.
وی با بیان اینکه به دنبال گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان هستیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و تعداد واحدهای راکد و تملیکی افزایش یابد.
هاشمی تاکید کرد: نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه اقتصادی در استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات این عزیزان با همراهی مدیران کل مرتبط در استان و همچنین کشور، پیگیری، بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.
استاندار سمنان گفت: هنر امروز ما به عنوان مسئولان استان باید این باشد که بتوانیم با گره‌گشایی و حل مشکلات و موانع موجود و تقویت نقاط قوت در صنعت و تولید استان، تعداد واحدهای مشکل دار، تملیکی و راکد را کاهش دهیم که در این صورت می توان گفت تمامی بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه ها در استان نیز تقویت خواهند شد.

علی‌اصغر جمعه ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به سوابق اجرایی استاندار جدید سمنان گفت: استاندار سمنان در بین استانداران دولت سیزدهم،سابقه درخشانی در وزارت کشور دارند ضمن اینکه شناخت کاملی از استان سمنان نیز دارند و همین می‌تواند به موفقیت ایشان کمک کند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه شناخت کامل استاندار از استان سمنان، مزیت بسیار ارزشمندی برای استان به ویژه فعالان اقتصادی است گفت: تقاضا داریم تا نشست فعالان اقتصادی استان با استاندار سمنان به صورت فصلی برگزار شود.

رئیس اتاق سمنان با بیان اینکه باید بخش خصوصی در کشور و استان تقویت شود افزود: امیدواریم در درون استان با درایت استاندار و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی شاهد رونق بخش اقتصادی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha