• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400072618465
  • منبع : نمایندگی قزوین

کمک ۶.۵ میلیارد تومانی به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی

کمک ۶.۵ میلیارد تومانی به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی

ایسنا/قزوین معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: اقشار مختلف مردم با مشارکت در شور عاطفه‌ها بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت کردند.

فرزاد فرهادی اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن فصل درس و مدرسه، جشن عاطفه‌ها برای کمک هرچه بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود؛ طی چند سال گذشته با توجه به مصادف بودن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم و صفر، جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار شده است.

بنابراعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: اقشار مختلف مردم با مشارکت در شور عاطفه‌ها بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت کردند.

وی با اشاره به رویکرد اجرای این برنامه اضافه کرد: برپایی این برنامه فرهنگی و اجتماعی موجب شده است تا اقشار مختلف مردم با حضور و مشارکت خود، انفاق و نیکوکاری را در عرصه مهم تحصیل دانش‌آموزان بسط دهند.

فرهادی افزود: اگر کسی یک وعده غذا نخورد، می‌توان با غذاهای کمکی این خلاء را جبران کرد ولی یک سال محرومیت از تحصیل برای دانش‌آموز، به راحتی جبران‌پذیر نیست از طرفی تنها یک سال نیست بلکه ممکن است ادامه داشته باشد و آسیب‌هایی را متوجه دانش‌آموز کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فرصت تحصیل برای دانش‌آموزان محروم فراهم شود در واقع به قطع زنجیره فقر کمک کرده‌ایم، تا زمانی که زنجیره فقر را قطع نکنیم، نمی‌توانیم در رفع محرومیت نتیجه کارمان را پایدار بدانیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم فرصت نیکوکاری را به شایستگی استفاده کنیم چراکه این فرصت‌ها زودگذر است.

فرهادی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند از طریق کد مهربانی ۰۲۸#*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha