• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400072618977
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار حاجی زاده :ایران در بخش های موشکی و پهپادی قدرت اول منطقه است

سردار حاجی زاده :ایران در بخش های موشکی و پهپادی قدرت اول منطقه است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما اکنون در برخی حوزه ها در سطح جهانی مطرح هستیم و در تمامی این حوزه ها نیز در منطقه اول هستیم و در تمامی بخش های موشکی، پهپادی و... ایران قدرت اول منطقه است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه بازدید وابستگان نظامی از نمایشگاه توانمندی های موشکی و پهپادی این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وابستگان نظامی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند تا گوشه ای از توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ببینند.

وی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات این نیرو در این نمایشگاه نشان داده نشده است که آن ها هم متوجه شدند. البته هیچ کشوری چنین کاری انجام نمی دهد. اما شما خبرنگاران در حد همین امکاناتی که اینجا بود، عکس العمل های آنان را در صحبت هایشان دیدید.

سردار حاجی زاده بیان داشت: برای آن ها این توانمندی ها و موفقیت هایی که طی چند سال به دست آمده؛ آن هم در کشوری که تحریم تسلیحاتی و اقتصادی است یا به عبارت دیگر مورد فشار همه جانبه و به قول خودشان مورد فشار حداکثری است، چشمگیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان ساخت: ما اکنون در برخی حوزه ها در سطح جهانی مطرح هستیم و در تمامی این حوزه ها نیز در منطقه اول هستیم و در تمامی بخش های موشکی، پهپادی و... ایران قدرت اول منطقه است.

سردار حاجی زاده همچنین گفت: این توانمندی ها برای دنیا درس است؛ چراکه در شرایط تحریم به وجود آمده است. این موفقیت نشات گرفته از تعالیم اسلام است. تجربه ای نیز که در چهل سال گذشته پیدا کردیم، این است که با استفاده از این شیوه و الگو می توان موفق بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۶ ۲۲:۴۵

سلام بر شهدا دورد بر شما عزیزانم ماشاالله

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۶ ۲۳:۰۱

خسته نباشی سردار ،ما هم افتخارمیکنیم ولی سردار در حوزه اقتصاد خیلی عقبیم که آن هم باید روش کار شود، مردم ایران را هیچ کجای دنیا نداره، مردم خیلی در تنگنا هستند اقتصاد را درست کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۱:۵۸

سردار ظاهرا متخصص موشکه نه اقتصاد شیر تو سیر ه مگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۶ ۲۳:۰۲

خدا قوت سردارکاش دراقتصاد هم همچین نیروهای انقلابی داشتیم.اما حیف..

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۰۰:۱۸

زنده باد سردار